پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ گونه مجوزی برای واردات کامیون‌های نو و دست دوم صادر نکرده است و در صورت اجرای طرح مربوطه، اطلاع رسانی‌های لازم از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مراجع رسمی رسانه‌ای کشور انجام می‌شود.
شعارسال:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هیچ گونه‌ مجوزی برای واردات کامیون‌های نو و دست دوم صادر نکرده است و در صورت اجرای طرح مربوطه، اطلاع‌ رسانی‌های لازم از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مراجع رسمی رسانه‌ای کشور انجام می‌شود.
 
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به رغم انتشار اطلاعیه قبلی این سازمان که پیرو درج آگهی‌های کذب و جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر «امکان واردات کامیون و ناوگان حمل‌ونقل بار از اروپا» صورت گرفت، گزارش های دریافتی حاکی است که برخی افراد سود جو همچنان به اقدام خود ادامه می‌دهند.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن تکذیب این گونه آگهی‌ها به هموطنان، رانندگان و دست اندرکاران فعال در عرصه حمل‌‌ونقل جاده‌ای کالا اعلام می‌دارد ثبت نام برای فروش این نوع کامیون‌ها اقدامی بدون مجوز و فریبکارانه تلقی می‌شود،لذا از تمام متقاضیان ثبت نام برای خرید ناوگان باری درخواست می‌شود در برابر چنین اقدام فریبکارانه‌ای با هوشیاری کامل و آگاهانه برخورد کنند.
 
این اطلاعیه می افزاید: به محض رفع موانع اجرایی برای صدور مجوز واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت، مراتب از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مراجع رسمی رسانه‌‌ای کشور به اطلاع عموم می‌رسد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی عصر خودرو   ،تاریخ انتشار:  29فروردین    1399،کدخبر:185567، www.asrekhodro.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
تا جاییکه من میدونم مافیا هیچوقت در ایران کاری به مجوز دادن یا ندادن نهادهای دولتی نداشتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین