پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
انتشار عکسی از وزیر بهداشت آلمان به همراه نخست وزیر ایالت هسن و چند تن از مقامات ارشد سیاسی این ایالت که برای بازدید از طبقات بالای ساختمان یک بیمارستان از یک آسانسور پر استفاده کرده بودند، جنجال برانگیز شده است.

شعار سال: در حالی که در آلمان رعایت مقررات فاصله اجتماعی برای شهروندان اجباری است وزیر بهداشت و چند مقام ارشد ایالت هسن هنگام بازدید از بیمارستان از آسانسور شلوغ استفاده کردند. این کار برای آنان عواقب قانونی در پی خواهد داشت.

در آلمان حفظ مقررات تعیین شده برای رعایت فاصله دست کم یک متر و نیم تا دو متری از یکدیگر در اماکن عمومی برای همه شهروندان این کشور اجباری است. رعایت این مقررات به تازگی تمدید نیز شده است.

به گزارش روزنامه فرانکفورتر آلگماینه روز پنج‌شنبه ۲۸ فروردین (۱۶ آوریل) انتشار عکسی از ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان به همراه فولکر بوویه، نخست وزیر ایالت هسن و چند تن از مقامات ارشد سیاسی این ایالت که برای بازدید از طبقات بالای ساختمان یک بیمارستان از یک آسانسور پر استفاده کرده بودند جنجال برانگیز شده است.

در این عکس اشپان و دیگر مقامات سیاسی در حالی که همگی از ماسک استفاده کرده‌اند در اتاقک کوچک آسانسور که ظرفیت آن پر است دیده می‌شوند. این صحنه توسط یک خبرنگار ثبت شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

پلیس آلمان اعلام کرده که عدم رعایت مقررات تعیین شده برای همه شهروندان تعقیب قانونی در پی خواهد داشت. این عکس هنگام بازدید هیئت سیاسی از ساختمان بیمارستان دانشگاه گیسن گرفته شده است.

دردسر سوارشدن وزیر بهداشت آلمان به  آسانسور شلوغ

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار 29  فروردین    99، کد خبر:   501895، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین