پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
هرچند شهروندان خراسان جنوبی را می توان از صبورترین و شایسته ترین هم میهنان کشور عزیزمان ایران محسوب نمود، اما اصل تعارض منافع و ضرورت رعایت آن ، باید همیشه مدنظر قرار گرفته و سبب نشود تا خدای ناکرده عدالت مدیریتی زیر سوال برود. منتظر توضیحات وزیر محترم هستیم.

شعار سال:حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه که به همراه نمایندگان شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به دیدار دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی رفته است؛ درباره مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کرد. مجمع نمایندگان خراسان جنوبی که اولین دیدار رسمی خود را با وزیر جهاد کشاورزی در تهران انجام داده است به دنبال دعوت از دکتر خاوازی برای حضور در استان و رصد میدانی وضعیت کشاورزان و دامداران از نزدیک می‌باشد.

رسیدگی جدی به منابع طبیعی و مشکلات عشایر؛ طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری؛ توجه به ایجاد چرخه کامل شتر یا شترمرغ مورد گفتگو قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار قول مساعد داد که اولین سفر رسمی خود را به استان خراسان جنوبی انجام دهد.

هم شهری بازی وزیر جهاد کشاورزی در سال جهش تولید

آقای حسین خسروی نماینده بیرجند، درمیان و خوسف؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه؛ آقای سلمان اسحاقی نماینده قاینات و زیرکوه و آقای مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در دیدار با وزیر جهادکشاورزی حضور داشتند.

اختصاصی شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
آقای وزیر نیومده داره شاهکار به پا میکنه و جای خودش و رفقا رو داره وزارت خونه باز میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین