پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
با انتصاب دکتر خاوازی بعنوان وزیر جهادکشاورزی(گویا با تخصص خاکشناسی)، اخباری از انتصابات متخصصان خاکشناسی در پست های مدیریتی این وزارتخانه به گوش می رسد. انتصاب دکتر بازرگان به سمت ریاست سازمان تات و دکتر سعادت بروجنی، گویا از این دست بوده است. منتظر توضیحات وزیر محترم هستیم.

شعار سال:در حکمی از سوی خاوازي وزیر جهاد کشاورزی، دکتر سعید سعادت بروجنی به سمت سرپرست دفتر وزارتی وزارت جهاد كشاورزي منصوب شد.

این ها در حالیست که گویا با انتصاب دکتر خاوازی بعنوان وزیر جهادکشاورزی(گویا با تخصص خاکشناسی)، اخباری از انتصابات متخصصان خاکشناسی در پست های مدیریتی این وزارتخانه به گوش می رسد. انتصاب دکتر بازرگان به سمت ریاست سازمان تات و دکتر سعادت بروجنی، گویا از این دست بوده است. منتظر توضیحات وزیر محترم هستیم.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
خخخخ،
۴۱ ساله ، مافیا راه انداختین ، حالا خودتی
کجای این کشور کوچکترین عدالتی وجود دارد ، عدالت فقط تو کتابها بود که اونهم چند ساله بخاطر جمع شدن کتابخوانی ابطال گردیده است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
اين يارو سعادت قد ..... حاليش نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین