پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
در رویدادی نمادین ، شاهد انتشار عکسی زیبا از پرسنل سخت کوش بانک پاسارگاد با عنوان تجدید بیعت کارکنان بانک پاسارگاد با مردم برای شکست کرونا ، در شبکه های اجتماعی هستیم . ما شهروندان نیز بنوبه خودمان ، تشکر خاص و خالصانه از شما نموده ، عاشقانه هایتان را در دل جای داده و از یاد نخواهیم برد. به پاس همه فداکاری ها و نجابت های شما ، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

شعار سال: به بقین ، کارکنان بانکی را می توان بعنوان یکی از گروه های شغلی پر ریسک در جبهه اقتصادی مبارزه با کرونا محسوب نمود. جان برکفانی که در خط مقدم دوره کرونا و پساکرونا حضور داشته و خواهند داشت. به عقیده بسیاری از شهروندان و کارشناسان ، در این عرصه جهادی ، عملکرد ها و فعالیت های متعهدانه و دلسوزانه کارکنان و مدیران بانک پاسارگاد ، جلوه ای خاص داشت.
مدیر عامل بانک پاسارگاد ،جزو اولین مدیران ارشد بانکی کشور بود که نسبت به حفظ جان پرسنل بانکی و ضرورت توجه و رسیدگی خاص به کارکنان بانکها ، حساسیت بخرج داده و مکرر هشدار داد.
در رویدادی نمادین ، شاهد انتشار عکسی زیبا از پرسنل سخت کوش بانک پاسارگاد با عنوان تجدید بیعت کارکنان بانک پاسارگاد با مردم برای شکست کرونا ، در شبکه های اجتماعی هستیم .
ما شهروندان نیز بنوبه خودمان ، تشکر خاص و خالصانه از شما نموده ، عاشقانه هایتان را در دل جای داده و از یاد نخواهیم برد. به پاس همه فداکاری ها و نجابت های شما ، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین