پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: نزدیک به یک سال است در خصوص اشتغال کولبران کار کرده‌ایم و اکنون با 3 هزار طرح 9 هزار اشتغال برای آنها ایجاد خواهیم کرد.

شعار سال: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رزمایش همدلی برکت که با هدف ایجاد 180 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با اولویت آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا که با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان جهش تولید اعلام کرده است و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز در این خصوص اقداماتی در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: در این مدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقداماتی در راستای افزایش سلامت مردم انجام داده است و تولیداتی در حوزه تجهیزات پزشکی داشته‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: اگر در همه این موارد به تولید نگاه نمی‌کردیم با مشکلات بیشتری مواجه می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل اسفند ماه قرارداد خرید 50 میلیون ماسک با یکی از کشورهای اروپایی منعقد کرده‌ایم ولی آنها به تعهدات‌شان عمل نکردند.

مخبر افزود: بلافاصله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تولید ماسک وارد عمل شد و در حال حاضر روزانه  یک میلیون ماسک تولید می‌کنیم که به زودی به تولید 4 میلیون ماسک در روز می‌رسیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: امروز در جریان کرونا آغاز توزیع یک میلیون بسته غذایی و یک میلیون بسته بهداشتی را در سراسر کشور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا سامانه پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص این بیماری با سامانه 4030 آغاز کرده‌ایم که بیش از 80 درصد مراجعات به مراکز درمانی با را‌ه‌اندازی این سامانه کم شد.

مخبر خاطرنشان کرد:‌ یکی دیگر از اقدامات خوبی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال انجام ان است رفع مشکلات کوله‌بران است که در این راستا 3 هزار طرح اشتغال مخصوص کوله‌بران ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند اشتغال 9 هزار کوله‌بر را فراهم کند و همین موضوع موجب جلوگیری از قاچاق کالا هم می‌شود.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2اردیبهشت1399،کد خبر:13990202000511،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
باید در اون مناطق تا میشه شهرک های صمعتی ایجاد کرذ این باعث میشه قاچاق هم کم بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین