پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید کریم زاده به عنوان «عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب شد.
شعارسال:با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید کریم زاده به عنوان «عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب شد.
 
 با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید کریم زاده به عنوان «عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب شد. متن حکم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرح است:
 
جناب آقای سعید کریم زاده
 
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده ۱۶ اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت دو سال به سمت «عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب می‌نمایم.
 
امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
                                                                                           
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  13 اردیبهشت   1399،کدخبر: 7339010 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین