پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
بیش از سه ماه است که کشور‌های دنیا روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند. شیوع بیماری کووید-۱۹ که حالا آمار ابتلا به آن تا ۱۴ اردیبهشت به بیش از سه و نیم میلیون نفر در جهان رسیده، هنوز هم ادامه دارد. طی هفته‌های گذشته آمار مبتلایان در ایران مانند برخی از کشورها، کاهش آرامی را تجربه کرده و تا اعلام ظهر یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر مبتلا و ۶۲۰۳ مورد فوتی رسیده است.

شعار سال: در مجموع بیش از ۲۴۵ هزار نفر در دنیا جان خود را به واسطه ابتلا به این بیماری نوظهور از دست داده‌اند. با اینکه هنوز واکسنی برای این بیماری کشف نشده و تاریخی برای اتمام شیوع آن اعلام نشده است، در ایران جریان زندگی به آهستگی در حال بازگشت به وضعیت عادی است؛ با این حال هشدار درباره رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گیری اجتماعی هنوز ادامه دارد. تصاویر این گزارش در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان مازندران تهیه شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 99021410248 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین