پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
بنابر اصلاحیه تبصره ۴ ماده واحده این طرح؛ وزارت جهاد کشاورزی مکلف است آیین‌نامه اجرایی مشتمل بر نحوه به کارگیری و سهمیه هر یک از دستگاه‌های مشمول این قانون را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تصویب این قانون تهیه و به تصویب هیات وزیران برساند.

شعار سال:نمایندگان مجلس، وزارت کشاورزی را مکلف کردند آیین نامه نحوه به کارگیری کارگزاران بیمه کشاورزی را تدوین و به تصویب هیات وزیران برساند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی در طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران کشاورزی را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

بنابر اصلاحیه تبصره ۴ ماده واحده این طرح؛ وزارت جهاد کشاورزی مکلف است آیین‌نامه اجرایی مشتمل بر نحوه به کارگیری و سهمیه هر یک از دستگاه‌های مشمول این قانون را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تصویب این قانون  تهیه و به تصویب هیات وزیران برساند.

براساس این مصوبه؛ با توجه به اینکه کارگزاران بیمه کشاورزی آزمون‌های ضمن خدمت و مصاحبه را گذرانده‌اند، دستگاه های مذکور مکلفند آموزش و آزمون بدو خدمت جهت کسب حد نصاب نمره را برگزار کند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری دهقان نیوز ، تاریخ 16 اردیبهشت 1399، کد خبر :53964،www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین