پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴
در چند روز اخیر قیمت پراید در بازار آزاد به حدود 80 میلیون تومان رسیده است که مسئولان، خودروسازان و دلالان عامل اصلی این قیمت های تاسف آور، هستند. به همین بهانه با جستجویی به بررسی قیمت خودروهای کشورهای دیگر پرداختیم تا ببینیم در رنج قیمت کنونی پراید، چه خودروهایی می‌توان خرید.

شعار سال :همانطور که حتما می‌دانید، نابسامانی در بازار خودرو و بخصوص بازار پراید بسیار محسوس شده است و باعث شده قیمت ها روزانه افزایش یابند. در چند روز اخیر قیمت پراید در بازار آزاد به حدود 80 میلیون تومان رسیده است که مسئولان، خودروسازان و دلالان عامل اصلی این قیمت های تاسف آور، هستند. به همین بهانه با جستجویی به بررسی قیمت خودروهای کشورهای دیگر پرداختیم تا ببینیم در رنج قیمت کنونی پراید، چه خودروهایی می‌توان خرید. آشنایی با خودروهایی که در رنج قیمتی نزدیک به پراید هستند، می‌تواند جذاب و تعجب آور باشد. برخی از این خودروها در کشور ما نیز وجود دارند اما قیمت آنها فراتر از تصور است.

ماشین هایی که با پول کمتر از پراید میشه تو کالیفرنیا خرید!

ماشین های ارزان تر از پراید توی کالیفرنیا!

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین