پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
به نظر می‌رسد پس از "چله نشینی" 2 ماهه مردم دنیا در قرنطینه‌های خانگی، عصر هم‌زیستی با کرونا آغاز شده است و یخِ "زندگی اجتماعی" همزمان با نزدیک شدن به تابستان و گشایش تدریجی کسب و کارها در حال آب شدن است.
شعارسال:به نظر می‌رسد پس از "چله نشینی" 2 ماهه مردم دنیا در قرنطینه‌های خانگی، عصر هم‌زیستی با کرونا آغاز شده است و یخِ "زندگی اجتماعی" همزمان با نزدیک شدن به تابستان و گشایش تدریجی کسب و کارها در حال آب شدن است.
 
آغاز به کار رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها و بسیاری دیگر از اصناف و مشاغل در چهارگوشه جهان با تغییراتی جدی در چینش و چیدمان فضای داخلی آنها متناسب با اصل "فاصله گذاری" بین مردم همراه شده است.
 
 دنیا آرام آرام و با شیبی ملایم وارد عصر جدید" فاصله گذاری" می‌شود و الگوهای رفتاری کاملا یکسان در همه جای جهان در حال جا افتادن است و مردم دارند خود را با فرهنگ جدیدی از رفتارهای اجتماعی همراه می‌کنند تا بتوانند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سرکارهای خود بروند و چرخ اقتصاد و اجتماع دوباره حرکت آرام خود را از سر بگیرد.
 
به نظر می‌رسد پس از "چله نشینی" 2 ماهه مردم دنیا در قرنطینه‌های خانگی، عصر هم‌زیستی با کرونا آغاز شده است و یخِ "زندگی اجتماعی" همزمان با نزدیک شدن به تابستان و گشایش تدریجی کسب و کارها در حال آب شدن است.
 
این بازگشایی تدریجی از نظر بسیاری از کارشناسان با آزمون و خطا و همراه با ریسک است و اگر مردم رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی را نکنند می‌تواند به قیمت جان دهها هزار انسان دیگر بینجامد.همچنین به نظر می رسد دیگر ویژگی عصر جدید تعطیلی اجتماعات پرریسک و گردهمایی جمعیت های پرشمار دستکم تا زمانی است که واکسن یا دارویی شفابخش برای درمان کرونا به دست آید.
 
عکس‌های زیر از خبرگزاری رویترز از گوشه کنار جهان، روایتگر گشایش و بازگشایی اصناف و مشاغل و فضاهای عمومی شهری با فرهنگ جدید "فاصله گذداری اجتماعی" است.
 


رستورانی در شهر بانکوک (پایتخت) تایلند
 

خط کشی خیابان‌های شهر "آلبورگ" دانمارک برای رعایت فاصله‌گذاری بین شهروندان
 
 

رستورانی در شهر "آمستردام" هلند با رعایت پروتکل فاصله‌گذاری آغاز به کار کرده است.
 

آغاز به کار مدرسه‌ای در شهر "دن بوش" هلند
 

شعبه رستوران آمریکایی "مک دونالد" در شهر "آرنهم" هلند
 

اتوبوس‌های شهری در "نیس "فرانسه


آغاز به کار آرایشگاه‌ها با رعایت اصول فاصله‌گذاری در شهر "هوستون" ایالت تگزاس آمریکا
 

توالت عمومی در "مِیدستون" بریتانیا
 

صف انتظار مراجعه‌کنندگان به فروشگاه "مرسدس بنز" در شهر بروکسل بلژیک
 

ایستگاه مترو شهر مادرید اسپانیا
 

صف صندوق فروشگاهی بزرگ در شهر "ریاض" عربستان سعودی
 

خط کِشی خیابان‌های شهر "بارسلونا" اسپانیا از سوی عوامل شهرداری برای رعایت اصل فاصله گذاری بین شهروندان
 

یادآوری فاصله اجتماعی 2 متری روی آسفالت خیابان‌های شهر لندن

 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری تحلیلی عصر ایران  ،تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت   1399،کدخبر: 727559،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین