پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
«ایرج حریرچی» معاون کل وزارت بهداشت گفت: طی توافق با وزارت ورزش و جوانان و با توجه به دریافت مصوبه از ستاد ملی مبارزه با کرونا،29 رشته ورزشی انفرادی در تمام شهرهای کشور قابل بازگشایی هستند.

شعار سال: معاون کل وزارت بهداشت به سرگیری برخی از ورزش های انفرادی اشاره کرد و گفت: در مورد۲۹ ورزش انفرادی مثل انواع رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، وزنه برداری و حتی رشته‌هایی مثل تنیس روی میز و تنیس خاکی، تصمیم‌گیری شد.

«ایرج حریرچی» در گفت و گوی تلفنی افزود: طی توافق با وزارت ورزش و جوانان و با توجه به دریافت مصوبه از ستاد ملی مبارزه با کرونا،، این ۲۹ رشته ورزشی در تمام شهرهای کشور قابل بازگشایی هستند.

معاون کل وزارت بهداشت در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال گفت : فقط بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال باقی مانده و در سایر رشته‌های ورزشی و لیگ‌ها، تعیین تکلیف شده است.

حریرچی با بیان اینکه در این خصوص با حضورعلی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان وزارت بهداشت تصمیمات خوبی گرفتیم، افزود: امیدوار هستیم اگر در چند روز آینده این تصمیمات نهایی شود، از روزهای بعد به مدت سه هفته تیم‌ها تمرینات را پیگیری و ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر در ۴۵ روز انجام شود.

معاون کل وزارت بهداشت یادآورشد: با تصمیمات اتخاذ شده، نمایندگان آسیایی برای مسابقات لیگ قهرمانان و تیم ملی برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:25اردیبهشت،کد خبر:83787049،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
باشگاه های بدنسازی رو هم باز کنید ان کیلو اضافه وزن آوردیم تو این مدت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین