پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
مگر طبق مصوبات و توافقات صورت گرفته، قرار نبود که تا پایان اردیبهشت ماه، هیچگونه قبض تلفن و اخطاریه‌ای صادر نشده و هیچ تلفن ثابتی یک طرفه نشده و قطع نگردد؟ اگر این حرف قانونی است، پس این حجم مسخره بازی توسط این شرکت سراپا مشکل دار برای چیست ؟چنانچه عزیزان و مدیران محترم این شرکت، تمایل داشته باشند، حاضر به مناظره در خصوص کم کاری‌ها، قانون شکنی‌ها، انحصار‌ها و حتی فساد‌های موجود در این شرکت هستیم.
شعار سال: دیروز برگه اخطاریه تخلیه و سلب امتیاز تلفن ثابت توسط پست تسلیم برخی از مشترکین مرکز تلفن شهید مدنی منطقه شش تهران (مناطق بلوار کشاورز، فاطمی و ..) شده است. برگ اخطاریه‌ای که نشان از اوج قانون شکنی، جهالت و نادانی و با کمال صد تاسف، سو استفاده از اختیارات قانونی بواسطه وجود نوعی انحصار زشت داده شده برای فعالیت نه چندان شفاف این به اصطلاح شرکت دارد.

مگر طبق مصوبات و توافقات صورت گرفته، قرار نبود که تا پایان اردیبهشت ماه، هیچگونه قبض تلفن و اخطاریه‌ای صادر نشده و هیچ تلفن ثابتی یک طرفه نشده و قطع نگردد؟ اگر این حرف قانونی است، پس این حجم مسخره بازی توسط این شرکت سراپا مشکل دار برای چیست (چنانچه عزیزان و مدیران محترم این شرکت، تمایل داشته باشند، حاضر به مناظره در خصوص کم کاری‌ها، قانون شکنی‌ها، انحصار‌ها و حتی فساد‌های موجود در این شرکت هستیم. مدیران متمایل به مناظره، هر زمان آمادگی لازم را در خود احساس کردند، در یک محل دانشگاهی و با حضور رسانه‌های مدعو، آماده مناظره و افشاگری هستیم. افشاگری‌هایی که برای شهروندان و سازمان‌های بازرسی، جذابیت‌های لازم را دارد. از تحلیل صورت‌های سود و زیان شرکت گرفته تا شیوه‌های انتخاب و واگذاری کار‌ها به پیمانکاران، از تاخیر در اجرای پروژه‌ها گرفته تا عدم پاسخگویی و پاسخگویی نامناسب به مشتریان، از انحصار فیبر نوری گرفته تا میزان و شیوه مدیریت نیروی انسانی، از هزینه‌های نابجا و سرفصل‌های خاص گرفته تا میزان رضایت شهروندان از خدمات دریافتی، خلاصه اینکه، همه این‌ها ظاهر داستان بوده و جذابیت در افشای چند داستان خاص از این شرکت خواهد بود. در صورت تقاضای سازمان بازرسی یا دفتر ریاست محترم قوه قضائیه، موارد با کمال میل، تسلیم و تقدیم خواهد شد).

برخی از شهروندان با دریافت اخطاریه، به مرکز مخابرات شهید مدنی مراجعه نموده و با جوابی سرکاری مواجه شده اند. کارشناس مربوطه به مراجعین می‌گفت که این فقط یک اخطاریه بوده و تا تاریخ تخلیه خط، حداقل یک سال وقت دارید. ما در اخطاریه نگفته ایم که بدهی خود را پرداخت کنید، فقط گفته ایم که در جریان باشید.

اگر صحبت‌ها و توجیهات این کارشناس سلیقه‌ای نبوده باشد (الزاما در زمان و ساعت و مکان اداری، نمی‌تواند هم شخصی و سلیقه‌ای بوده باشد)، باید به شعور این سازمان و مدیران آن، زرشک طلایی پرتاب کرد. مگر شهروندان مسخره یک مشت آدم معلوم الحال برای جاری شدن هرگونه اراده و سلیقه احمقانه هستند. شهروند را در شرایط شیوع کرونا از منزل خارج کرده و به مرکز مخابرات کشانده اید که بگوئید، برای اطلاع شما این را صادر کرده ایم. کمترین برخورد با چنین برنامه‌ای اخراج جمعی امثال شما باید باشد. پول حقوقتان را در قالب انواع مالیات و ... نمی‌دهیم که شاهد عروسک بازی هایتان باشیم. گویا بلوغ فکری و اثرات تصمیم گیری‌های سازمانی، بر زندگی شهروندان، برایتان اموری ناآشنا هستند.

نکته جالب توجه دیگر در این اخطاریه، تاریخ صدور آن است. تاریخ صدور اخطاریه ۷ آذرماه ۱۳۹۸ زده شده است. آخر کسی نیست که به این جماعت ناکارشناس بگوید همین سوتی اگر پیگیری قانونی شود، چه بلایی می‌تواند سر شما بیاورد. اگر تاریخ صدور اخطاریه ۷ آذرماه ۱۳۹۸ است، چرا به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ تسلیم پست شده است (ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه صبح)؟

نکته جالب توجه بعدی، متن اخطاریه است. در متن اخطاریه ذکر شده که تلفن از تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۸ بدلیل عدم پرداخت صورت حساب، قطع شده است. اگر ما استفاده کننده هستیم، هیچ قطعی خاص یا یک طرفه شدن را تجریه نکرده ایم. اگر اخطاریه قصد یاوه گویی دارد، بحث دیگری مطرح می‌باشد.

در مجموع فقط یک کلام، اگر روزی در کشور شاهد حذف انحصارات احمقانه از هر نوع باشیم و اقتصاد و صنعت، وارد رقابت شده و رسانه‌ها بشکلی آزاد و حرفه‌ای اقدام به نقد و انجام وظایف خود کنند، کمتر شاهد مسخره بازی‌هایی همانند برگه اخطاریه صادر شده حاضر خواهیم بود.

این برگه را رسانه‌ای کردیم تا اولا بشکلی مستند قابل استفاده در کتاب‌های مدیریتی بعنوان مورد پژوهشی از آسیب‌های سازمانی در آینده و نسل‌های بعد باشد. همچنین با حساس سازی‌های بعمل آمده، زمینه‌ای برای ورود نهاد‌های بازرسی و نظارتی، فراهم گردد. لازم به توضیح نخواهد بود که پیگیری حقوقی این واقعه از هر سه جنبه نقض قوانین و مصوبات، خطای مدیریتی و کارشناسی و در نهایت انجام نامناسب امور و وظایف اداری محوله (تخلف اداری)، برای کلیه شهروندانی که چنین برگ اخطاریه‌ای را دریافت کرده اند، محفوظ است.
مسخره بازی‌های شرکت انحصاری مخابرات حتی با کرونا هم تمامی ندارد

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین