پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: میرسلیم متانت و سعه صدر لازم برای همراهی و هماهنگی و به صف کردن نمایندگان در مجلس را داراست.
شعار سال:
حسن لاسجردی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان اینکه میرسلیم گزینه مناسبی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است؛ گفت: از آنجایی که رئیس مجلس باید قوه مقننه را مدیریت کند می‌بایست اشراف کلی بر قواعد و قوانین و مسائل و روابط کشور در سطح قوا و روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین وزارتخانه‌ها و نهاد‌ها داشته باشد؛ لذا فردی که می‌خواهد رئیس مجلس شورای اسلامی شود می‌بایست سابقه ذهنی و تجربه لازم و صلاحیت هماهنگی بین امور را که از تجربه، ممارست و داشتن ذهنی خلاق برمی‌خیزد داشته باشد.
وی در خصوص یکی دیگر از وظایف رئیس مجلس که هماهنگی بین نمایندگان مجلس است مطرح کرد: داشتن وجاهت سیاسی و اخلاقی و تجربه کاری مدیریت بر جمع و از همه مهم‌تر دارا بودن اخلاق حسنه‌ای که بتواند با کنترل رفتار بقیه فضای مجلس را مدیریت و تلطیف کند، از ویژگی‌های دیگر رئیس مجلس است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: از آنجایی که قوه مقننه می‌بایست تسهیل‌کننده و به‌نوعی روان‌کننده چرخ تحولات در کشور باشد داشتن تجربه کاری و فکر خلاق و نگاه به آینده و در جریان مسائل ریز و درشت کشور بودن می‌تواند از جمله اختصاصات ریاست مجلس باشد.   با توجه به اینکه رؤسای قوا ارتباط نزدیکی با رهبری انقلاب دارند هرچه این ارتباط وثیق‌تر و دارای استحکام بیشتری باشد بر فضای مجلس و فعالیت‌های آن تأثیرگذارتر خواهد بود.

لاسجردی تصریح کرد: به نظر اینجانب میرسلیم این ویژگی‌ها را دارد. او از اول انقلاب مسئولیت‌های اجرایی، سیاسی و اقتصادی مختلفی داشته است. وی منتخب مقام معظم رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. در عین حال با توجه به مسئولیت‌هایی که در دانشگاه و صنعت داشته است و ارتباطات اجتماعی علقه بین مسائل مختلف و تجربه لازم را دارد.  همچنین میرسلیم متانت و سعه صدر لازم برای همراهی و هماهنگی و به صف کردن نمایندگان در مجلس را داراست.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب سایت خبری خبرآنلاین، کد خبر ۱۳۹۰۲۳۲، تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹،
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین