پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
در روز‌های کرونایی امسال تمهیداتی اندیشیده شده تا مردم معترض، اعتراض خود به اشغالگری اسرائیلی‌ها را نشان بدهند. آن‌ها امسال در شهر‌های مختلف، اقدام به نصب نشانه‌ها، علایم و شعار‌هایی علیه اسرائیلی‌ها در خیابان‌ها و گذر‌های مختلف کرده‌اند. گوشه‌هایی از این اقدامات در شهر‌های مختلف در این عکس‌ها قابل دیدن است.

شعار سال: سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی با حمایت مستقیم انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به اشغال صهیونیست‌ها در آمد. اشغالی که تاکنون همچنان ادامه دارد. از آن زمان به بعد این کشور و ملتش جنگ‌ها و انتفاضه‌های فراوانی علیه اشغالگری دولت غاصب اسرائیل صورت داده‌اند. همچنین دولت‌های همسایه فلسطین همچون مصر، سوریه و اردن در دوره‌هایی با اسرائیلی‌ها جنگیده‌اند، اما هر بار کشور‌های غربی از جمله آمریکا حمایت‌های فراوانی از صهیونیست‌ها انجام دادند و همین مسئله به اضافه قتل عام و آواره شدن فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها، باعث پیشروی غاصبان در سرزمین‌های فلسطینی‌ها شد.
در ایران، با پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست ایران در قبال این رژیم به کلی تغییر کرد و سرانجام امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به نام روز قدس، روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران نامگذاری کرد که در تقویم ایران به ثبت رسید. از آن سال به بعد در ایران و برخی دیگر از نقاط مختلف دنیا، مردم هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در خیابان‌ها و برپایی راهپیمایی، ظلم و ستم و اشغالگری صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند. فردا آخرین جمعه ماه رمضان امسال است و شیوع ویروس کرونا این مراسم را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال تمهیداتی اندیشیده شده تا مردم معترض، اعتراض خود به اشغالگری اسرائیلی‌ها را نشان بدهند. آن‌ها امسال در شهر‌های مختلف، اقدام به نصب نشانه‌ها، علایم و شعار‌هایی علیه اسرائیلی‌ها در خیابان‌ها و گذر‌های مختلف کرده‌اند. گوشه‌هایی از این اقدامات در شهر‌های مختلف در این عکس‌ها قابل دیدن است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای ایسنا، کدخبر: 99030100475، تاریخ انتشار: 2خرداد 1399، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین