پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
شهرداری تهران در کاری قابل تحسین و نوآورانه و در عین حال شدیدا شائبه دار در انتخاب خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی، با رویکردی سلیقه‌ای و احتمالا رفاقتی و غیر عادلانه، اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرح بازدید خبرنگاران از مجتمع و مراکز دفع زباله در آراد کوه نموده است. منتظر توضیحات روابط عمومی شهرداری تهران در خصوص شیوه نامه انتخاب رسانه و خبرنگاران هستیم.
شعار سال: جمعی از عکاسان رسانه‌های داخلی و خارجی همچون ایسنا، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، zuma press آمریکا، Sipa press فرانسه و ... از مرکز دفع و پردازش آرادکوه بازدید کردند.

محل دفن زباله‌های بیمارستانی، سایت تفکیک پسماند، سایت زباله‌سوز، تصفیه شیرابه و سایت هوادهی، از جمله سوژه‌های این عکاسان خبری بود.

خطوط تفکیک پسماند مرکز آرادکوه نیز پس از تعطیلی دو ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از اواسط اردیبهشت ماه با مجوز ستاد مقابله با کرونا فعالیت خود را از سر گرفته است.
تعداد بازدید : 20


برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین