پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
بی تجربگی مدیران ارشد یک حوزه نسبت به واقعیت‌های اجرایی و اقتصادی مطرح در آن حوزه، همچنین محافظه کاری‌های سیاسی، در کنار عدم پیش بینی و پیش نگری آینده فعالیت‌ها و کم توجهی به مباحث ترویج کشاورزی و اطلاع رسانی، باعث بوجود آمدن چالش‌هایی همانند معرکه گیری این عزیز کشاورز می‌شود. ما مقصر اصلی این داستان را وزیر محترم جهاد کشاورزی می‌دانیم، شما چطور فکر می‌کنید؟
شعار سال: وقتی در هیات تحریریه، اقدام به بررسی تیتر این خبر می‌شد، عزیزی گفت، آقای خاوازی نیازی به هندوانه ندارد، با تعجب پرسیدم چرا، گفت، به اندازه کافی دارند در زیر بغلش هندوانه می‌گذارند.
واقعا وضعیت چرخه تولید تا مصرف محصولات کشاورز، چرا باید این گونه باشد؟ یک بار هندوانه، یک بار پیاز، یک بار گوجه فرتگی و رب. یک بار گوشت گوسفند و مرغ و .... جای مدیران وزارت جهاد کشاورزی بودیم، عرق شرم می‌ریختیم. منتظر توضیحات شما هستیم آقای دکتر خاوازی عزیز.
تعداد بازدید : 57


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین