پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
گوگل قابلیت جدیدی به گوگل مپس اضافه کرده که با فعال کردن آن، امکان دسترسی به محل مورد نظر با ویلچر و همچنین دیگر اطلاعات دسترسی آن برای افراد دارای معلولیت نمایش داده می‌شود. این قابلیت به مرور برای کاربران اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

شعار سال:گوگل قابلیت جدیدی به گوگل مپس اضافه کرده که با فعال کردن آن، امکان دسترسی به محل مورد نظر با ویلچر و همچنین دیگر اطلاعات دسترسی آن برای افراد دارای معلولیت نمایش داده می‌شود. این قابلیت به مرور برای کاربران اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

گوگل با انتشار پستی در وبلاگ این شرکت می‌گوید با فعال کردن قابلیت «Accessible Places» در نقشه گوگل، در صورتی که محل مورد نظر دارای امکانات مناسب برای افراد دارای معلولیت باشد، آیکن ویلچر کنار مشخصات آن نمایش داده می‌شود.

 

تعداد بازدید : 10

علاوه بر این می‌توان در مورد وجود صندلی، سرویس بهداشتی و پارکینگ برای افراد دارای معلولیت باخبر شد. در صورتی که محل مورد نظر ورودی مناسب ویلچر را نداشته باشد، اطلاعات آن در نقشه به کاربر نمایش داده می‌شود.

برای فعال کردن این قابلیت باید نقشه گوگل را به آخرین نسخه آپدیت کرده و سپس از بخش تنظیمات به قسمت Accessibility رفت و گزینه «Accessible Places» را فعال نمود.

گوگل این قابلیت را برای بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر ویلچر طراحی کرده که ۳۰ میلیون نفر از آن‌ها در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند و برای توسعه آن از راهنماهای محلی یا همان لکال گایدها استفاده کرده است.

 

قابلیت جدید نقشه گوگل مکان های دارای دسترسی را با آیکن ویلچر نشان می دهد
 

 

نقشه گوگل حالا اطلاعات دسترسی بیش از ۱۵ میلیون کسب و کار از سراسر دنیا را جمع آوری کرده است. به گفته این شرکت صاحبان فروشگاه‌ها نیز با تکمیل کردن اطلاعات مربوط به دسترسی افراد دارای معلولیت در Google My Business در این کار سهیم بوده‌اند.

گوگل به کاربران iOS و اندروید این امکان را داده تا به شیوه‌ای آسان تر اطلاعات دسترسی کسب و کارها را در نقشه گوگل وارد کنند. این شرکت از کاربران درخواست کرده تا با مراجعه به این لینک در مورد نیازهای افراد دارای معلولیت اطلاعات کسب کرده و متناسب با آن‌ها به کسب و کارها امتیاز بدهند.

گوگل از همه کاربران درخواست کرده تا با روشن کردن قابلیت Accessible Places اطلاعات دسترسی را در نقشه وارد کرده و در جمع آوری اطلاعات به نفع افراد کم توان و ناتوان سهیم باشند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه همشهری آنلاین ، تاریخ انتشار2 خرداد 99، www.digiato.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین