پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
شایعات و شنیده‌هایی از بررسی وضعیت استاندار خوزستان به گوش می‌رسد. شایعاتی که در صورت تحقق، باعث می‌شود که ماه از پشت ابر استانداری خوزستان در بیاید. آیا یک نهاد خاص و همچنین ریاست محترم قوه قضائیه، دستور خاصی داده اند؟
شعار سال: در خصوص غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سوالات زیادی برای برخی از اصحاب رسانه مطرح است. ایشان چگونه و با حمایت چه جریانی (به شکلی خاص، چه فردی)، پست استانداری خوزستان را گرفتند (فردی بدون عملکرد خاص سیاسی و تجربی کافی و حتی تحصیلات مرتبط، به یک باره در یک پست سیاسی رده بالای کشور، آن هم در استانی بشدت حساس نظیر خوزستان، منتصب می‌شود؟)
با وجود نداشتن عملکرد‌های ویژه و خاص در استان، چندین بار شایعات ریاست بر جمعیت هلال احمر، برای ایشان مطرح شد؟ واقعا حامی و لابی ایشان چه فرد یا جریانی می‌باشد؟
با وجود چندین سوتی در روند مدیریت بر استان و مواجهه رسانه‌ای ایجاد شده (گرفتن دست ایشان در جریان سیل، برخورد با پیرمردی که بیانات حاشیه‌ای داشت و...)، کمترین هجمه‌ای بر علیه ایشان ایجاد نشد؟ آیا این اتفاق، صرفا یک اتفاق طبیعی قلمداد شده یا اراده سیاسی خاصی در حال حمایت از ایشان است؟
 
تعداد بازدید : 51
 
به زودی ماه از پشت ابر استانداری در خواهد آمد
 

تصویر بالا: هيروشيما 70 سال پس از بمباران اتمى

تصویر پايين: خرمشهر 30 سال پس از جنگ...

 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
به نظر من هم ایشان بزودی عزل می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین