پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
معاون فنی و مهندسی ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به سرقت دیواره‌های صوتی بزرگراه‌های پایتخت، تعمیر و نگهداشت این دیواره‌ها در دستور کار قرار دارد.
شعارسال:وحید سرلک در مورد وضعیت دیواره‌های صوتی نصب شده در اتوبان‌های پایتخت با بیان اینکه درحال‌حاضر اولویت ما حفظ، مرمت و تعمیر دیواره‌های صوتی موجود است، گفت: تاکنون حدود ۳۰۰۰ متر دیواره صوتی در طول اتوبان‌های پایتخت نصب شده است.

دیواره صوتی اتوبان
 
وی با اشاره به سرقت پنل‌های پایینی دیواره‌های صوتی گفت: به دلیل آنکه قسمت‌های آهنی این دیواره‌های صوتی زیاد است متاسفانه این دیواره‌ها مورد توجه سارقان قرار گرفته و آن را می‌رباید و به همین دلیل اولویت اول ما در سازمان حمل‌ونقل، حفظ دیواره‌های موجود و مرمت آنها است.
 
سرلک ادامه داد: درحال‌حاضر اتخاذ تدابیری برای کاهش سرقت و همچنین تعمیر دیواره‌ها در دستور کار قرار دارد و بعد از آن در مورد توسعه این دیواره‌ها تصمیم گیری خواهد شد.
 
به گفته وی، تعمیر دیواره‌های بزرگراه صیاد شیرازی و حکیم در دستور کار قرار دارد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش نیوز   ،تاریخ انتشار: 4  خرداد 1399،کدخبر: 100564  ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین