پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۷۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
در دنیای ما شاهد رشد بسیار سریع تکنولوژی در این سال‌ها هستیم؛ بنابراین سازمان‌های تجاری تصمیم به گسترش صنعت خود همگام با رشد تکنولوژی گرفته اند. خرید اینترنتی باعث شده است تا تجارت الکترونیکی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و محبوب شود. اما همواره نگرانی از توسعه این فروشگاه‌های آنلاین؛برای بازارهای سنتی و مشاغل سنتی وجود دارد.

شعار سال: گاهی اوقات رشد بازار‌های آنلاین مانند اوبر، ایربی‌ان‌بی و آمازون می‌تواند کسب‌وکار محلی مانند تاکسی‌ها، هتل‌ها و مغازه‌های خرده فروشی را با از بین بردن شغل و کم کردن درآمد در جامعه تهدید کند. اما مشاور استراتژی امانه دنیونی می‌گوید، حتما نباید اینطور باشد. او با اشاره به مثال‌هایی مانند گوجک (اوبر اندونزی برای موتورسیکلت) و جومیا (نسخه آفریقایی آمازون)، توضیح می‌دهد که چطور برخی بازار‌های آنلاین آگاهانه تعامل می‌کنند، که افراد موجود در کسب‌وکار محلی را بجای جایگزین کردن، شامل کنند – در دراز مدت همه سود می‌برند.

تعداد بازدید : 4

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین