پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
اتفاق عجیبی در «خساپا» افتاد؛ سایپا همان دو هفته پیش پس از بازگشایی، صف‌های خرید ۱۲ تا ۱۴ میلیارد سهمی را تجربه کرده بود، اما پس از متعادن شدن و فشار فروشندگان، امروز صف فروش ۲.۰۳ میلیاردی را هم تجربه کرد.

شعار سال: حقیقی ها که اسیر هیجانات فروش بازار شده اند، هر سهم «خساپا» را 164.2 تومان هم فروختند تا حالا ورق برگردد و بازی از زمین روبه روی خریداران دنبال شود. فروشندگان امروز دست، دست نکردند و تا توانستند سفارش فروش ثبت کردند تا همین ثبت سفارش ها منجر به صف خرید شود و خریداران را از راه به در کند.

هیجان غیر منطفی و غیرعقلانی بخشی از رفتار امروز سهامداران در بیشتر نمادهای بزرگ بازار بود. معاملات خاص سه نماد «شستا»، «خساپا» و «خودرو» در زیر سایه همین رفتارها امروز پیگیری شدند. هر چند بعضی میگویند بازی «خساپا» تمام شده و بهتر است پس از سود به سراغ عرضه های اولیه برویم، اما ترس از ادامه اصلاحات جدید شاخص به واسطه آغاز فروش سهام عدالت میتواند در برهه زمانی فعلی عامل اصلی این رفتارها تلقی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دنیای بورس، کد خبر:74626، تاریخ انتشار: 6خرداد 1399، www.donyayebourse.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین