پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سگها یکی از حیوانات خانگی مورد علاقه مردم هستند. مراقبت از حیوانات خانگی نیز در روزهای سخت کرونا اهمیت زیادی پیدا کرده است. در کره جنوبی یکی از سالنهای زیبایی و مراقبت از موی سگها به نام tree and shu، خدمات شگفت انگیزی به سگها ارائه میدهد. در این سالن با شستشوی سگها و کوتاه کردن موهایشان، آنها را به موجوداتی تمیز و دوست داشتنی تبدیل میکنند.

شعار سال:سگها یکی از حیوانات خانگی مورد علاقه مردم هستند. مراقبت از حیوانات خانگی نیز در روزهای سخت کرونا اهمیت زیادی پیدا کرده است. در کره جنوبی یکی از سالنهای زیبایی و مراقبت از موی سگها به نام tree and shu، خدمات شگفت انگیزی به سگها ارائه میدهد. در این سالن با شستشوی سگها و کوتاه کردن موهایشان، آنها را به موجوداتی تمیز و دوست داشتنی تبدیل میکنند.

 tree and shu در فضای مجازی بسیار محبوب هستند. فیلم های آنها در یوتیوب میلیونها بار دیده شده است و در اینستاگرام نیز فالوئرهای بیشماری دارند. در گالری امروز تصاویر سگهای خانگی را قبل و بعد از نظافت در این سالن ببینید.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین