پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
رادیو سوینا در راستای صوتی کردن آثار سینمایی و سریال‌های تلویزیونی با راه‌اندازی برنامه «روی موج کودک» به سراغ صوتی کردن انیمیشن پلنگ صورتی برای کودکان نابینا رفت.

شعارسال: «روی موج کودک» عنوان ویژه برنامه این گروه برای رده سنی کودکان است که مبینا موسوی از نوجوانان نابینا آن را اجرا می‌کند.


از روز جمعه ۹ خردادماه در این برنامه، هومن خیاط بازیگر تئاتر و دوبلور، برای کودکان ماجرا‌های پلنگ صورتی را تعریف می‌کند.

انیمیشن «پلنگ صورتی» یکی از جذاب‌ترین، دوست داشتنی‌ترین و ماندگارترین شخصیت‌های کارتونی تاریخ سینما است. حرکات و رفتار این موجود عجیب و در عین حال فوق‌العاده، در هر بار تماشا، دیدنی جلوه می‌کند و اگر مخاطبش را یک سره نخنداند، بی‌شک او را به لبخند وا می‌دارد.

«روی موج کودک» جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو سوینا پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند آن را از پایگاه اینترنتی این گروه دریافت کنند.

فعالیت‌های «گروه سوینا» (سینمای نابینایان) از اوایل سال ۱۳۹۸ و به منظور ارایه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی‌های نابینایان کشور در زمینه‌های فرهنگی و هنری، با مدیریت سرکار خانم گلاره عباسی آغاز شد.

تیمی متشکل از برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده امور، عکاس، فیلمبردار، تدوینگر، طراح وب‌سایت، ویراستار، ناظر ضبط و … در کنار ایشان در حال فعالیت هستند. هدف ابتدایی سوینا، توضیح‌دار کردن و یا پرده‌خوانی فیلم‌ها بود، اما اهداف و مأموریت سوینا به سرعت به سایر حوزه‌ها گسترش یافت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۵۸۲۵۸: www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین