پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
درحالی که مدیرعامل شهرخودرو جزو افرادی است که سرسختانه مخالفت خود را برای ادامه لیگ برتر اعلام کرده اما حمیداوی هیچ اعتقادی به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارد و با بازیکنانش روبوسی می کند!

شعار سال: روز گذشته خبری مبنی بر نامه چند باشگاه لیگ برتری درخصوص تهدید به انصراف از رقابت ها در صورت برگزاری مسابقات منتشر شد و برخی همچون زنوزی مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد که اگر خواسته آن ها عملی نشود از لیگ انصراف داده و حتی از لیگ هم انصراف می دهند!

در میان این معترضان، بازیکنان و کادرفنی شهر خودرو نیز جزو افرادی هستند که نامه را امضا کردند. از همان ابتدا که قرار بود لیگ برتر از سرگرفته شود حمیداوری مدیرعامل شهرخودرو جزو دسته ای بود که مخالفت خود را با برگزاری رقابت ها اعلام کرد. او جزو افرادی بود که با قهرمانی پرسپولیس موافق نبود و برای مشخص کردن سهمیه آسیایی هم معتقد به انجام قرعه کشی بود.

اما نکته جالب توجه در خصوص حمیداوی این است که او در بازی دوستانه دیروز شهرخودرو بدون ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی حاضر شد. او حتی با بازیکنانش هم روبوسی  و آن ها را بغل کرد!

تعداد بازدید : 5

حمیداوی درباره نامه تیم های لیگ برتری برای عدم برگزاری لیگ گفت: من نگران بازیکنان هستم. اینکه بازیکنان می‌خواهند خیال‌شان راحت باشد خواسته زیادی است؟! اولویت هر ورزشکاری سلامتش است. این بازیکنان مثل فرزند خودم هستند. (البته حمیداوی ارسال این نامه را تکذیب کرد)

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو اما تایید کرد که این نامه را امضا کرده و گفت: این نامه را امضا کردم زیرا به شرایط برگزاری لیگ اعتراض داریم. شرایط کشور و افزایش مبتلایان به کرونا به گونه‌ای است که جان بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها در خطر است.

نکته جالب توجه در خصوص صحبت های مدیرعامل شهرخودرو این است که او اعتقاد دارد توانایی رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارند. تیمی که در آسیا بازی می کند و ادعای حرفه ای بودن در لیگ برتر را دارد چگونه حتی نمی تواند به اندازه زدن یک ماسک مسائل بهداشتی را رعایت کند؟

موضوع دیگر هم این است که محمدرضا زنوزی مالک تراکتور حتی تهدید به ارجاع نامه به فیفا کرده است! ضمن اینکه مسعود شجاعی و حتی اشکان دژاگه از بازیکنان این تیم هم به اشکال مختلف مخالفت خود را اعلام کردند. دژاگه که خودش به راحتی پروتکل های غیربهداشتی را انجام می دهد!!

همین اظهار نظرهای عجیب این شائبه را ایجاد می کند که بیش از سلامت بازیکنان، از دست ندادن جام و سهمیه آسیایی و البته سقوط نکردن سبب شده که مدیران و تیم ها برای برگزاری لیگ تمایلی نداشته باشند. ضمن اینکه عدم پرداخت کامل دستمزد بازیکنان و کادرفنی یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده برخی تیم ها مخالف ادامه لیگ باشند.

به وفور نوشته و گفته شد که بازیکنانی که تا این حد نگران ابتلای خود به کرونا هستند چرا در هیچ یک از فیلم ها و تصاویری که از آن ها منتشر می شود نشانی از رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد؟

پرونده های پرشماری از ایران در فیفا وجود دارد و شاید ارسال نامه ای دراین خصوص به فدراسیون جهانی برای وجهه فوتبال ایران جالب نباشد. این روزها سلامت و ارزش جان بازیکنان بیشتر شبیه به یک شعار است تا یک دغدغه واقعی!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جی پلاس، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: 1449406، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین