پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
لواسان را چه بنامیم ، جزیزه ای جدا شده از انقلاب اسلامی یا سرزمینی برای بروز و ظهور برخی فسادها.آسیب شناسی این عارضه در چله دوم انقلاب ، چه چیزی را بر ما مکشوف می کند؟ کجای کار را درست انجام نداده ایم؟

 شعار سال : تالاری در لواسان را مشاهده بفرمایید! مجلل‌ترین و فوق لاکچری‌ترین تالار عروسی ایران به نام تالار سیندرلا که نظیرش در اروپا و آمریکا هم نیست! این تالار یک قصر باشکوه به تمام معناست که نمایی تمام اروپایی و انیمیشنی دارد! فضای فوق مدرن و نورپردازی‌های ویژه که هر چشمی را خیره می‌کند! همراه با آپشن‌هایی نظیر عبور از زیر طاق‌های حریر با شعله‌های شادی آفرین آبشار ترقه که ملکه‌ها هم در خواب ندیده اند! منو‌های طلایی و پادشاه شامل ۲۲ نوع غذای مختلف، کیک ۶ طبقه، بادیگارد عروس و داماد و شمع آرایی کل سالن از دیگر ویژگی‌های چشم نواز آن است! نکته شوکه کننده این تالار، برگزاری جشن به سبک انیمیشن سیندرلا با ۱۵۰ نفر بازیگر خود تالار است که برای اجرای آن باید هزینه گزافی پرداخت کرد! در واقع عروس و داماد با انتخاب این تالار باید برای هر نفر مهمان نزدیک به یک میلیون تومان پول هزینه کنند! دست کم باید یک میلیارد تومان پول خرج کرد تا در این تالار بتوانید جشنی بگیرید!

تعداد بازدید : 506

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین