پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
دکتر احمدرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی در راستای بازگشت بیت المال به مردم و تشریح پرونده طبری، نقدهایی را متوجه برادران روسای دو قوه نموده و .... . بدون ارایه نظرات تائیدی یا انتقادی، شما را دعوت به مشاهده کلیپ می کنیم.

شعار سال : آنچه که طبری می گوید همان فیلمی نیست که دکتر احمدی نژاد در این مجلس بخش هایی از این واقعیت تلخ را فاش کرد؟

دکتر احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

ثروت مردم آن هزاران میلیاردی است که برادر رئیس جمهور برای لاپوشانی آن، ۳۱ میلیارد تومان رشوه گرفته، در یک پرونده به ۵ سال زندان محکوم شده و هم اکنون دارد تحمل کیفر می کند. این ۳۱ میلیارد را به اعتبار برادر رئیس جمهور داده اند یا به اعتبار خود رئیس جمهور!؟

آقای اکبر طبری چه می گوید!؟ آیا آنچه که طبری می گوید همان فیلمی نیست که آقای دکتر احمدی نژاد در این مجلس، در جایگاه رئیس جمهوری ایران، بخش هایی از این واقعیت تلخ را فاش کرد؟ دنیا این فیلم را دید که برادر رئیس قوه مقننه و قضائیه برای لاپوشانی یک چپاول، ۳۰ میلیارد تومان طلب می کند. بجای رسیدگی به آن، کسی‌ را که به ما خبر از وقوع سیل می داد خفه کردند!

طبری اینهمه جنایت را به پشتیبانی چه کسی انجام داده است!؟

ان شاءالله وجهه همت همه ما بر این باشد که ثروت مردم را به مردم بازگردانیم.

تعداد بازدید : 72

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین