پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
کلیپ ارایه شده، تصاویری زیبا از تلاقی کویر و دریا و تضاد بی‌نظیر جغرافیایی در روستای دَرَک سیستان و بلوچستان را نشان می دهد. اما در کنار این همه زیبایی ها باید واقعیت تاریخی تلخی از سواحل رودسر( شرقی ترین شهرستان استان گیلان) را برایتان بازگو کنیم. شاید مایه عبرت شود.

شعار سال : کلیپ زیبای زیر را مشاهده می کنید و مسلما از مشاهده ان لذت می برید . اما یادمان باشد که در صورت کم توجهی به ان و عدم استفاده قاعده و قانونمند، بزودی این تصاویر هم محو می شوند و نابود می گردند.
در سال های نچندان دور(حدود 50 سال قبل)، رفتن به کنار ساحل دریا در شهرستان رودسر، بدون گذر از تپه های شنی ، ممکن نبود. باید تپه هایی5-7 متری از شن را پشت سر می گذاشتید تا قدم هایتان روی ساحل خیس قرار می گرفت. چرا الان اینگونه نیست و کسی از آن تپه ها، جز خاطره ای دور، چیزی در ذهن ندارد؟
واقعیت تلخ این است که بخشی از شن های روان این تپه ها، صرف ساخت کمربندی شهرستان شد. بخشی از شن های این تپه ها، صرف خشک کردن باتلاق ها و تبدیل آن به مزارع برنج گردید . بخشی از شن های این تپه ها، صرف خانه سازی شد و ....... .
ما با خودمان چه ها که نکردیم. تصاویری همانند تصاویر ارایه شده از روستای درک سیستان و بلوچستان، روزی در سواحل شهرستان رودسر قابل دیدن بود. چه شد و به کجا رسید؟

تعداد بازدید : 55

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری - شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
نوشته های شما منو به خاطرات قبل از انقلاب برد سوار ماشین اقای اسدی ودرکنار پدر مرحومم ودر سمت دیگه کنار اقای پوررضا خواننده مرحوم معروف گیلانی ودنبال ماشین سر باز یک سگ بزرگ می دوید ومن نمی تونستم شعرهای اقای پوررضا رو گوش بدم یا هیکل بزرگ وپارسی که می کرد یادایام بخیر چه شد ارامش دریا وبوته های خار بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین