پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۵۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
پس از انتشار خبر هورنیوز در رابطه با تخلفات گسترده در واحد تدارکات یک پتروشیمی متانول‌ساز زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو در ماهشهر، با دستور شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) رئیس تدارکات متخلف که فسادهایش برای مدیران بالادستی محرز شده بود و مورد حمایت مدیرعامل این مجموعه قرار داشت، از مسئولیت خود برکنار و اخراج شده است.
شعار سال: همچنین در این پرونده رئیس خدماتی رفاهی این شرکت نیز به جرم دست داشتن در سندسازی‌های گسترده از مسئولیت‌ش برکنار و از این شرکت پتروشیمی پرحاشیه اخراج شده است.

به گزارش هورنیوز گفته می‌شود پای مسئول سابق امور حقوقی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی پیشین این شرکت و برخی مدیران دیگر در این تخلفات زنجیره‌ای این شرکت پتروشیمی باز شده است.

لازم به ذکر است معاون بازرگانی سابق پتروشیمی متانول ساز “ف” اکنون سرپرست پتروشیمی پی‌وی‌سی ساز “غ” در ماهشهر شده و صدور حکم مدیرعاملی او با خطر جدی مواجه است.

پتروشیمی “ف” وابسته به تایپکو علاوه بر تخلفات گسترده در لایه مدیران میانی، درگیر پرونده ۲.۵ میلیون یورویی پرداخت بی حساب و کتاب به ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی است و علاوه بر آن گفته می‌شود سرنوشت مبلغ ۳۰ هزار یورو در این نقل و انتقال همچنان مبهم است.

واگذاری پیمانکاری‌های متعدد یکساله به نزدیکان نماینده سابق و استخدام‌های فامیلی از دیگر تخلفات این شرکت محسوب می‌شود که به زودی هورنیوز به آن‌ها خواهد پرداخت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی روز نو، تاریخ انتشار: 13 تیر 1399، کد خبر: 434019،www.roozno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین