پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
آخوندی گفت: مصمم هستیم که خطوط ریلی ایران را به آسیا وصل کنیم و پروژه بزرگی را در قزوین به رشت و به سمت آستارا تا آذربایجان دنبال می‌کنیم و در حال توسعه تمام خطوط ریلی از رشت به زنجان و تبریز هستیم که این شهرها را به ترکیه وارمنستان و نخجوان متصل می‌کند.

شعار سال: وزیر راه و شهرسازی گفت:در حال توسعه تمام خطوط ریلی از رشت به زنجان و تبریز هستیم که این شهرها را به ترکیه و ارمنستان و نخجوان متصل می‌کند.

عباس آخوندی گفت: افزایش سرعت ریل و تغییر چهره حمل و نقل ریلی به عنوان حمل و نقل مسافر علاوه بر بار هم مورد توجه است. از آنجا که تاکنون اهمیت ریل برای حمل و نقل مسافر کم بوده، به دنبال این هستیم که بخش زیادی از مسافران آزادراه‌ها را مسافر ریلی کنیم. وی افزود:برای این منظور دو خطه کردن راه‌آهن تهران- قزوین و چهار خطه کردن محور تهران- کرج را امسال دنبال کرده‌ایم و قطارها را افزایش داده‌ایم که مردم با سرعت بالا روی ریل حرکت کنند و نیازی به استفاده زیاد از خودرو نباشد. افزایش قطارها از سمت گیلان ادامه می یابد آخوندی گفت:این روند تا تبریز و از سمت دیگر تا گیلان ادامه می‌یابد و به کشور آذربایجان متصل می‌شود. وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:سیاست عمده ما رسیدن به حمل و نقل یکپارچه ریلی است،گفت: یکپارچگی درون شهری و برون شهری هم درجاده، هم در ریل مورد قبول ما است در این راستا دیوار فرضی بین ریل و جاده را برداشته‌ایم و معتقد به حمل و نقل درب تا درب هستیم. آخوندی ادامه داد:از نظر ما تمدن ایران تمدنی تاریخی است و حوزه جغرافیایی آن بسیاری از کشورهای منطقه را در بردارد و بزرگترین سرمایه ملت‌های منطقه است و تصور ما این است که هیچ مانعی برای ارتباط ملت‌های این سرزمین با کشورهای آسیای میانه و شبه قاره هند و کشور چین و کشورهای شمال ایران نیست. پروژه بزرگی را در قزوین به رشت و به سمت آستارا تا آذربایجان دنبال می‌کنیم بنابراین مصمم هستیم که خطوط ریلی ایران را به آسیا وصل کنیم و پروژه بزرگی را در قزوین به رشت و به سمت آستارا تا آذربایجان دنبال می‌کنیم و در حال توسعه تمام خطوط ریلی از رشت به زنجان و تبریز هستیم که این شهرها را به ترکیه وارمنستان و نخجوان متصل می‌کند. وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:به دنبال سیاست ریلی فراآسیایی هستیم و می‌خواهیم خطوط ریلی را از قصرشیرین به عراق و در صورت ایجاد امنیت به سوریه و از کردستان به دریای مدیترانه متصل کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار 16 شهریور 95 ، کد مطلب: 259848:www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
ای آقا
ما از این بحث ها زیاد شنیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین