پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
طرح توسعه ۱۰۰ درصد ایرانی واحد اتوکسیلات مجتمع پتروشیمی شازند در استان مرکزی با سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار دلاری به بهره برداری رسید.
شعار سال: طرح توسعه ۱۰۰ درصد ایرانی واحد اتوکسیلات مجتمع پتروشیمی شازند با سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار دلاری به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور به صورت صددرصد ایرانی طراحی، ساخته و به بهره‌برداری رسیده که با بهره‌برداری از آن، ظرفیت تولید اتوکسیلات از ۳۰ هزار تن به ۴۰ هزار تن در سال افزایش یافته است.
ولدخوانی افزود: این طرح با سرمایه گذاری ارزی ۶۰۰ هزار دلار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی به بهره‌برداری رسید که استفاده از حداکثر توان داخلی در تولید قطعات اصلی و پیچیده‌ای همچون ری اکتور و ابزار دقیق این واحد حداقل سه میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته است.
 

مدیرعامل پتروشیمی شازند افزود: اتوکسیلات به عنوان ماده اولیه در صنایع دارویی، ضدعفونی، محصولات بهداشتی، شوینده‌ها و صنایع متعدد پایین دستی کاربرد فراوان دارد و با بهره برداری از طرح توسعه این واحد تنوع تولید ماده اولیه در این واحد به ۵۰ نوع مختلف افزایش یافته است.
پتروشیمی شازند با تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات شیمیایی و پلیمری تامین کننده مواد اولیه و میانی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور است.
 
تعداد بازدید : 8

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 ، کدخبر: ۲۷۶۰۷۸۳ ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین