پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
شایعه مربوط به احتمال حذف شارژر و ایرپاد سیمی از خانواده آیفون ۱۲ سروصدای زیادی ایجاد کرده است. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ هم می‌خواهد چنین رویکردی را برای گوشی‌های خود اتخاذ کند.

شعار سال : بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ در نظر دارد گوشی‌های مربوط به سال ۲۰۲۱ را بدون شارژر روانه‌ی بازار کند. این خبر فعلا در حد یک شایعه است ولی احتمالا سامسونگ با این کار می‌خواهد هزینه‌های مربوط به گوشی‌ها را کاهش دهد. طی یک دهه گذشته به دلیل افزایش قیمت قطعات سخت‌افزاری، قیمت گوشی‌ها به‌طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

گلکسی اس ۲۰ اولترا با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلاری در قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفت و بسیاری از شرکت‌ها هم چندین گوشی گران‌تر از ۱۰۰۰ دلار را عرضه کرده‌اند. شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ برای این تصمیم به احتمال زیاد می‌گویند که اکثر کاربران در خانه خود شارژرهای اضافی دارند. اگرچه این موضوع برای بسیاری از کاربران صحت دارد، اما در این میان باید به افرادی اشاره کنیم که این موضوع برای آن‌ها صدق نمی‌کند.

گلکسی اس ۲۰ اولترا از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند ولی در جعبه آن فقط شارژر ۲۵ وات قرار دارد و کاربران باید مبلغ جداگانه‌ای را برای خرید شارژر ۴۵ وات پرداخت کنند. همین اقدام سامسونگ اعتراضات زیادی به همراه داشت. روی هم رفته حذف شارژر از جعبه گوشی‌ها درآمد شرکت‌ها را افزایش خواهد داد.

به نظر می‌رسد همانطور که شرکت‌ها بعد از حذف جک هدفون از آیفون تصمیم گرفتند از این تصمیم اپل پیروی کنند، ظاهرا برای موضوع حذف شارژر از جعبه گوشی‌ها هم قرار است بار دیگر این اتفاق تکرار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار ۱۹ تیر ۹۹، کد خبر: ۱۰۹۳۶۳، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین