پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
هوشنگ بازوند گفت:توجه و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در شهر کرمانشاه کمتر شده، از مردم انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، حتماً ضمن استفاده از ماسک به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

شعار سال:استاندار کرمانشاه با ابراز گله مندی ازعدم برنامه ریزی مناسب برخی دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا از تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش فارس، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد استانی کنترل کرونا در تشریح وضعیت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در سطح شهر کرمانشاه اظهار داشت: فرمانداران باید بر اجرای دستورالعمل‌ها و‌ مصوبه‌های ستاد استانی کرونا برای جلوگیری از برگزاری تجمعات به ویژه مراسم‌های عروسی و عزاداری‌ها داشته باشند.

وی افزود: توجه و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در شهر کرمانشاه کمتر شده، از مردم انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، حتماً ضمن استفاده از ماسک به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شهرداری چه برنامه‌ای برای پارک‌ها و مراکز تفریحی دارد؟ احساس می‌شود شهرداری برنامه‌ای برای مقابله با کرونا برای جلوگیری از تجمع مردم در مراکز تفریحی و پارک‌ها و آموزش و فرهنگ سازی ندارد.

وی افزود: اگر یک نفر بدون ماسک وارد اتوبوس شود و ناقل بیماری باشد مانند یک بمب خطرناک در داخل اتوبوس است؛ بر این اساس شهرداری موظف است نظارت جدی بر سیستم‌های حمل و‌ نقل عمومی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها داشته باشد؛ اگر دستور العمل‌ها رعایت نشود؛ کرمانشاه دوباره وارد پیک بیماری می‌شود.

مطب‌های پزشکی کمترین رعایت را در کنترل کرونا دارند

در ادامه این جلسه، معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: به نظر می‌رسد که برای کنترل بیماری کرونا و رعایت دستور العمل‌ها انسجام مدیریتی بین بخش‌های شهرداری کرمانشاه وجود ندارد.

الهی تبار با اشاره به اینکه فعالیت تالارها در استان به حداقل ممکن رسیده است، افزود: تاکنون ۱۲ پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر نهادینه سازی دستور العمل‌های بهداشتی در جامعه استان بیان داشت: فرمانداران در برخی شهرستان‌ها با برپایی نشست‌ها با خواص و بزرگان در اقدامی به عقد میثاق نامه با گروه‌های مرجع در شهرستان‌ها کردند که بازتاب مطلوبی در رسانه‌ها داشته است.

الهی تبار خاطرنشان کرد: البته تغییر رفتارها و سبک زندگی مردم یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و نیاز به زمان خواهد داشت که کار فرهنگی و تبلیغ رسانه‌ای می‌تواند تحقق آن را تسریع کند.

وی همچنین با اشاره به بازدید معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه از ادارات و دستگاه‌ها گفت: بر اساس گزارش این بازدید ۳۷ دستگاه پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند اما هفت دستگاه در وضعیت قرمز و عدم رعایت این دستور العمل‌ها قرار گرفته‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بین المللی شفقنا، تاریخ انتشار: 28 تیر ۱۳۹۹، کدخبر:974857،www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
چقدر خوبه كه بي پرده اين حرف هارو مي زنيد و نقد ميكنيد اي كاش كسي ملزم بود تا اين نقد هارو عملي كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین