پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
برخی از کارشناسان معتقدند که روی سخن عقبائی نائب رئیس اتحادیه مسکن در خصوص سود بردن بانک ها از افزایش قیمت مسکن، به سمت یک بانک خاص است. بانکی که شایعاتی در خصوص همدستی با برخی از برج سازان و ایجاد خرید و فروش صوری در انتهای فروردین، اردیبهشت و خرداد 1399 مطرح می باشد. بنظر شما آن بانک کدام بانک است؟

شعار سال : برخی از کارشناسان معتقدند که روی سخن عقبائی نائب رئیس اتحادیه مسکن  در خصوص سود بردن بانک ها از افزایش قیمت مسکن، به سمت یک بانک خاص است. بانکی که شایعاتی در خصوص همدستی با برخی از برج سازان و ایجاد خرید و فروش صوری در انتهای فروردین، اردیبهشت و خرداد 1399 مطرح می باشد. بنظر شما آن بانک کدام بانک است؟

تعداد بازدید : 15

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب غ
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
2
0
مگه فضولی به تو چه کدام بانک است؟طلا جهشی به ۶۳۵هزارتومن رسیده بودیکماهه ۱میلیون و خورده ای شد وسایل ۴تا۶برابرشده همه دارند سود میبرند بانکها نبرند؟بخیلی یا انتظار داری فقط شما سودببرید؟ضمنا من مستاجرم نگید همکارشونم من شغلم قالیبافی است ضمنا عطاری میگه اسپند۴هزارتومن بودشده۲۵هزار...هل ۶۰هزارتومن بودشده۱میلیون وپانصدهزارتومن مغزشیر آب حیاط۲هزارتومن بودشده۱۰هزارتومن...مسکن نشود؟مسکن چرخ اقتصادی کشوراست بگذارید رونق بگیرد رکودنیاورید مردم تا گران نشودنمیخرند؟واگرثابت بماند کسی نمیخرد.
مدیر پایگاه

عجب

پاسخ ها
هادی
| United Kingdom |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
چیچی میگی تو حالت خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین