پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
در حالی که یک زمین با هکتار زیاد در اختیار یک شخص حقوقی برای ایجاد کارخانه مس قرار گرفته است اما بعد از گذشت 2 سال از کلنگ زنی تنها یک زمین مسطح با تابلوی نام کارخانه است لذا به نظر می آید که مسوولین به افتتاح ها و کلگ زنی های سوری بسنده کرده اند.

شعار سال:۲۱ ماه پیش بود که فرماندار انار به همراه نماینده وقت مجلس و تنی چند از مسئولین شهرستان انار در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع گرد هم آمدند و کلنگ پروژه‌ای نوید بخش را بر زمین کوبیدند.​جای کلنگی که قرار بود در اواخر سال ۹۸ از محوطه کارخانه افق مسی باشد که بیش از ۱۵۰نفر را به خود مشغول به کار کند.

حال قریب به دوسال از روز کلنگ زنی می‌گذرد و نه‌ تنها ساختمانی از جای ضربه‌ کلنگ بلند نشده، بلکه تنها زمینی روی دست خودش مانده که روز کلنگ زنی توسط چند لودر مسطح شد و هنوز همان زمین مسطح است که بود و انگار خبری از ساخت‌ و ساز نیست.

حال مطالبه گری حق شهروندان است و فرماندار و دیگر مسوولان مربوطه باید به آن پاسخ دهند این است که با توجه به اینکه کارخانه افق مس بالغ بر ۲۱ ماه است که از کلنگ زنی آن می گذرد و از آن زمان تنها یک تابلو با زمینی مسطح مانده، دلایل عدم راه اندازی این کارخانه که می توانست ۱۵۰ نفر را مشغول به کار نماید چیست؟ سهامداران اصلی این کارخانه چی کسانی هستند ؟

طبق بررسی های انجام شده حاکی از وجود افراد صاحب نفوذ در رأس سهامداران و مدیریت این شرکت هستند و آیا علی رغم عدم راه اندازی این کارخانه، مواد اولیه آن که همان مات مس بوده و سهم شهرستان است از سرچشمه دریافت می شود؟ اگر دریافتی صورت می گیرد به کجا فرستاده می شود؟

آیا دستگاه متولی که زمینی به مساحت ده هزار متر مربع جهت احداث کارخانه مذکور واگذار نموده، جهت باز پس گیری آن که قریب به دوسال می گذرد، اقدامی انجام داده است؟

حال جواب مسوولان مربوطه مانده و مطالبه گری خیل جوانان بیکار شهرستان انار و کلنگی که ساختمانی از جای ضربه‌اش برنخاست تا مرهمی بر زخم فقر و بیکاری‌شان باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1399، کد خبر:118804،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
بهترين پيشنهاد براي رونق گرفتن اين كارخونه بزرگ در ايران اينه كه ببرينش تو بورس تا روي سهمش سود بياد:))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
این دوستمون هم داره با طنز حرف عمیقی رو میزنه! تو بورس خیلی از شرکت ها همین وضعیت رو دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
از این زمین ها تو بورس هم زیاد داریم که مردم داشتن تا همین چند ماه پیش سهام هاش رو خرید و فروش میکردن:)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین