پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
فرمانده مرزبانی ناجا گفت :خراسان شمالی از استانهای نمونه در توجه به مرزبانی است.
شعار سال:سردار احمد علی گودرزی در دیدار و گفتگو با دکتر شجاعی گفت: سربازان نظام جمهوری اسلامی انسانهای نجیبی هستند که علی رغم محدودیتها اما با خوی شهادت طلبی و با نشاط خدمت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم میفهمند چه کسی خدمتگذار است افزود: این استان هم در حوزه تاکتیکی و هم در حوزه رفتاری و توجه به مرزبانان اقدامات خوبی داشته است که نشان از نگاه جدی و ویژه استاندار به این مقوله بوده است.
 
استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار به ارتباط خوب اجزای حاکمیت در استان اشاره کرد و افزود: علی رغم نداشته های فراوان در استان اما حالمان خوب است و با انسجام در مسیر توسعه استان گام برمیداریم و تلاش کرده ایم که سربازان نطام در پاسگاههای استان از امکانات مطلوب از جمله راه، آب و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برخوردار شوند تا با روحیه و با انگیزه بالا به مردم خدمت نمایند.
 
محمدعلی شجاعی افزود: آماده هستیم تا با امضای تفاهم‌نامه با مرزبانی کشور و تخصیص اعتبارات در یک برنامه زمانبندی شده ، مرز مشترک استان با کشور همسایه را مجهز تر و ارتقا بخشیم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار:    5 مرداد 1399،کدخبر:    1034689،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین