پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۹۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
خبری را در پایگاه خبری شعار سال منتشر کرده بودیم که در آن یک فروشنده انجیر، اقدام به فروش آن به قیمت کیلوئی یک دلار کرده بود. در سال های پیش هم شایعاتی در خصوص اخذ شهریه دلاری توسط برخی از مهدکودک ها پخش شده بود. حالا هم بحث مسکن دلاری . ناظر برخورد با این جریانات و مسخره بازی ها ، چه نهادی می تواند باشد؟

شعار سال: روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

در حالی که بازار اجاره اغلب مناطق تحت تاثیر استطاعت محدود مستاجران برای افزایش اجاره‌بها قرار گرفته است، در منطقه یک روند بازار اجاره به گونه دیگری پیش می‌رود، طوری که پیشنهاد اجاره‌بهای دلاری در برخی املاک لوکس این منطقه رواج پیدا کرده است.

به‌عنوان مثال اجاره پیشنهادی آپارتمان ۱۵۰ مترمربعی ۱۵ ساله اما فول امکانات و مبله از سوی موجری در محله ولنجک، ساسان معادل اجاره ماهانه ۱۵۰۰ دلار بدون پرداخت ودیعه است.

آپارتمان ۲۰۰ مترمربعی دیگری واقع در بلوار کاوه جنوبی با سن بنای ۱۱ سال که به‌صورت مبله برای اجاره فایل شده است، با ارزش دلاری اجاره‌بها معادل ۱۴۰۰ دلار ماهانه توسط موجر اعلام قیمت شده است.

 

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین