پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
باخبر شدیم حاجیه خانم معصوم حسین زاده ، مادر چشم انتظار سردار دلیر سپاه اسلام حاج احمد متوسلیان به علت عارضه ریوی در بیمارستان بستری هستند. اگر رشادت های آن شیر مرد را قبول دارید، برای مادرش آیه 62 سوره نمل را تلاوت کنید. أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ .

شعار سال : آیه امن یجیب شصت و دومین آیه سوره نمل است (   " أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَكَّرُونَ " -  یا كیست آنكس كه دعاى مضطر را اجابت مى ‏كند و گرفتارى را برطرف مى سازد و شما را خلفاى زمین قرار مى‏ دهد، آیا معبودى با خداست؟ كمتر متذكر مى‏ شوید!  ) . این آیه معمولاً برای نجات از گرفتاری، ناراحتى و بیمارى ها توسط مسلمانان خوانده می شود. در این آیه، روی عنوان مضطر تکیه شده ، چراکه یکی از شرایط استجابت دعا آن است که دعا صادقانه باشد و انسان مضطری که ديگر به جز خدا امیدی ندارد و کاملاً درمانده شده است، مسلما دعایش واقعی بوده و در این حالت شخص فقط خدا را می خواند و خدا هم استجابت می کند.

باخبر شدیم حاجیه  خانم معصوم حسین زاده ، مادر چشم انتظار سردار دلیر سپاه اسلام حاج احمد متوسلیان به علت عارضه ریوی در بیمارستان بستری هستند . در این روز عزیز و به حرمت عرفه، برای این مادر اسطوره صبر و پایداری، که ۳۸ سال چشم انتظار فرزندش مانده است دعا کنیم .

برای مادر چنین پسری، دعا کنید

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین