پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
بورس مسکن راه‌اندازی شد! خبر کوتاه است، ولی یک دنیا سوال واما واگر در داخل خبر نهفته است.
شعار سال: از بورس آنچه در ذهن ما شکل گرفته دلالی از نوع بزرگ است دلالی سازمان یافته! دلالی وسوداگری قانونی دلالی که دوسر سود برای دولت و دوسر ضرر برای مردم است.

بورس همواره یادآور افزایش قیمت محصولات نهایی برای مصرف‌کننده است.

بورس درست است که محل کشف قیمت نامیده می‌شود ولی چگونه این امر مثبت محقق می‌شود؟ در سال‌های اخیر هرچیز که قرار است گران شود به بورس وصل می‌شود.

نمونه فراوان است:
فولاد، ورق‌های آهنی، نهاده‌های دامی، پتروشیمی و خوراک‌ها، قیر و....حتی سکه طلا

جالب اینکه در اوج بازار، سکه طلا در بازار آزاد همواره پایین تر از سکه‌ای بود که در بورس آتی عرضه میشد که منجربه تعطیلی بورس سکه شد.

حال چرا با این همه ذهنیت منفی قصد داریم بورس مسکن ایجاد کنیم

بورس مسکن یعنی بورس بازی مسکن
اگر این امر محقق شود قطعا مسکن با افزایش بیشتری روبه‌رو خواهد شد چرا که از ترکیب سهامداران معلوم است چه اتفاقی قرار است بیفتد.

۶۵ درصد سهامداران اصلی بانک‌ها و بنیادها و نهاد‌های عمومی هستند و آنچه در این سال‌ها نتوانسته‌اند و یا نخواستند بفروشند در بورس عرضه می‌کنند و با این اقتصاد آشفته قیمتهای نجومی در انتظار مسکن و ساختمان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1399، کد خبر: 113162،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین