پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۹۱۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نگرانی داوطلبان کنکور را برای برگزاری این آزمون درک می‌کنیم، گفت: اولویت ما حفظ سلامت بچه‌هاست؛ آزمون تنها زمانی برگزار می‌شود که همه شرایط و پروتکل‌ها رعایت شود.
شعار سال: علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه پرسشگر درباره برگزاری کنکور، اظهار کرد: واقعیت این است در شرایط فعلی کرونا، وضعیت را بهتر از فردا می‌دانیم چرا که در شهریور، پیک کرونا و آنفلوآنزا را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: برخی مخالف برگزاری کنکور و برخی موافق هستند، اما اولویت برای ما سلامت بچه‌هاست؛ اگر قرار است آزمونی برگزار شود باید همه شرایط و پروتکل‌ها رعایت شود که سلامت تضمین باشد.
منادی با بیان اینکه معتقدیم کنکور را می‌شود در حالت امن برگزار کرد، افزود: برخی احساساتی نسبت به این موضوع برخورد می‌کنند؛ سال گذشته هم ۲۰ درصد افراد در کنکور نیامدند.
وی اضافه کرد: برای روز یکشنبه جلسه داریم و معتقدیم می‌شود برای کارشناسی ارشد اصلاحیه بگذارد و ۹۰ درصد جذب رشته‌ها بر اساس سوابق باشد و اگر توجه به این موارد نشود دو فوریتی را آماده کردیم.
جبار کوچکی نژاد سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس نیز، اظهار کرد: در رابطه با آزمون‌ها که داریم مانند دکتری، استعداد‌های درخشان و ...، کمیسیون بهداشت مخالف برگزاری آزمون است.
وی با بیان اینکه کشور‌های دیگر هم کنکور را برگزار کردند، افزود: نمی‌توانیم مسیر علم را متوقف کنیم تا ویروس از بین برود بلکه ممکن است در پاییز و زمستان هم شدیدتر باشد.
کوچکی نژاد ادامه داد: در بیرون از مرزها، شبکه‌های بیگانه خیلی تبلیغات سو درباره برگزاری آزمون‌ها می‌کنند و این درحالیست که آن‌ها در کشور خودشان آزمون‌ها را برگزار می‌کنند.
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: وحدت رویه ما ستاد مقابله با کروناست و باید تصمیم آن فصل‌الخطاب باشد.
وی با بیان اینکه به نظرم باید آزمون‌ها را برگزار کنیم، افزود: وقتی قرار است کنکور برگزار شود همه امکانات باید در خدمت قرار گیرد و البته امکانات کشور پاسخگوست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۵۱۱۰۰۰۰۲۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
0
البته امکانات کشور پاسخگوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
روزی ۲۰۰ مرگ واقعا کمه باید با تلاش و همت بیشترش کنیم! این از کنکور اون هم از مراسم های عزاداری به جای اینکه بگن نیایید تبلیغات میکنن که مردم بیشتر برن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین