پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
موضوع شکایت از آقای زنگنه این است که چرا وزیر نفت کارت سوخت را ۶ سال حذف و این خسارت سنگین را به مملکت و نظام وارد کرد؟
شعارسال: نماینده مردم نجف آباد در مجلس از شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت به خاطر حذف ۶ ساله کارت سوخت و اعمال خسارت سنگین به کشور خبر داد.

«ابوالفضل ابوترابی»، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از شکایت نمایندگان از وزیر نفت خبر داد و گفت: براساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس شکایتی از بیژن زنگنه تنظیم کردیم و به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

وی درباره موضوع شکایت نمایندگان از وزیر نفت عنوان کرد: موضوع شکایت از آقای زنگنه این است که چرا وزیر نفت کارت سوخت را ۶ سال حذف و این خسارت سنگین را به مملکت و نظام وارد کرد؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در تشریح ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس گفت: براساس این ماده آیین نامه در صورتی که نمایندگان مجلس در صحن علنی تشخیص به اجرای ناقص قانون و یا استنکاف از اجرای قانون اصل ۴۴ قانون اساسی توسط دستگاه‌های اجرایی بدهند پرونده این تخلف تشکیل و برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

ابوترابی تاکید کرد: درخواست این شکایت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است تا مقدمات ارسال به قوه قضائیه را طی بکند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۶۳۲۷۰۵، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
اگر تونستید خسارت بگیرید از ایشون به ما هم بدید. مگه مسئولان ما زیر بار اشتباهاتشون میرن. الان یه دلیلی میاره و توجیه میکنه کارشو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین