پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: امیدوارم هر کسی که رییس یا نایب رییس فدراسیون می‌شود نگاه ویژه‌ای به فوتبال زنان داشته باشد و از حق ما دفاع کند و شرایط رشد و بالندگی در فوتبال زنان را مهیا سازد.
شعارسال: عضو تیم ملی فوتبال زنان گفت: امیدوارم هر کسی که رییس یا نایب رییس فدراسیون می‌شود نگاه ویژه‌ای داشته باشد و دلسوز فوتبال زنان باشد.

«زهرا قنبری» اظهار داشت: این فصل نسبت به فصل گذشته ضعف‌های زیادی داشتیم و از نظر کیفیت، بازی‌ها جذاب نبود. یکی از ضعف‌های امسال نبود خبرنگاران در مسابقات فوتبال زنان برای بازتاب بهتر از مسابقات بود. هر چند در فصل گذشته بسیاری از مسابقات فوتبال زنان استقبال کردند و این سبب شد تا بیشتر دیده شویم. پوشش رسانه‌ای در درجه اول به رشد فوتبال زنان کمک می‌کند و در درجه دوم حامیان مالی بهتری را جذب خواهد کرد.

بازیکن تیم شهرداری بم گفت: در کل کیفیت لیگ خوب بود و مسابقات نسبت به فصل گذشته جذاب‌تر بود، زیرا رقابت‌ها تنگاتنگ و انگیزه تیم‌ها نیز بیشتر بود. امیدوارم در فصل آینده شرایط بهتر و مشکلات کمتر شود.

وی ادامه داد: به تیم وچان کردستان تبریک می‌گویم، زیرا تیم یکدست و قوی بود و جلوی ما هم خیلی خوب بازی کردند و تا آخر بازی‌ها نتیجه خوبی گرفت. این نشان می‌دهد که تیم‌های شهر‌های دیگر به فکر قهرمانی هستند و دوست دارند تا هزینه کنند و به هدف خود برسند. سیرجان در این فصل ضعیف شده بود. در فصل گذشته همه تیم‌ها آمادگی خاصی داشتند و سرحال‌تر بودند. شاید در این فصل مشکلات مالی داشتند یا بازیکنان خوبی جذب نکردند و از لحاظ بدنی آماده نبودند. موتور برخی از این تیم‌ها پس از ۶ بازی روشن شد و بعضی دیگر از نیم فصل دوم خیلی خوب شدند و برخی هم نیم فصل دوم افت کردند.

قنبری همچنین عنوان کرد: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ برای لیگ فوتبال زنان دیر تصمیم‌گیری کرد. البته از اینکه سریع وضعیت لیگ را مشخص نکردند، خوب است، زیرا نشان می‌دهد که برای فوتبال زنان برنامه‌ریزی دارند. امیدوارم در فصل آینده ساعت بازی‌ها عوض شود. ۱۰ صبح برای فوتبال زنان خیلی زود و بدن همه بازیکنان خواب است، اما بازی‌های مردان شب برگزار می‌شود. همچنین بهتر است تا تیم‌ها مدیر رسانه داشته باشند و بازتاب بازی‌ها و عکس‌ها را منتشر کنند تا فوتبال زنان بیشتر دیده شود.

وی اضافه کرد: وقتی می‌گویند حرفه‌ای بازی می‌کنیم باید حرفه‌ای هم عمل کنیم. امیدوارم این قانون که هر تیمی می‌تواند به یک بازی نرود، حذف شود و با جدیت با تیم‌ها برخورد کنند. فوتبال زنان در حال پیشرفت است و بازیکنان حرفه‌ای بازی می‌کنند، اما باید این قوانین برداشته تا مسیر توسعه هم هموار شود.

ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: امیدوارم هر کسی که رییس یا نایب رییس فدراسیون می‌شود نگاه ویژه‌ای به فوتبال زنان داشته باشد و از حق ما دفاع کند و شرایط رشد و بالندگی در فوتبال زنان را مهیا سازد.

وی افزود: چند روز گذشته سرمربی تیم ملی گفت که اردوی ملی‌پوشان قرار بود، برگزار شود و فدراسیون برنامه لازم را ارایه کرد، اما بخاطر کرونا منتفی شد. اگر کرونا را فاکتور بگیریم، تیم ملی را نباید رها کنیم و باید هر لحظه آماده‌تر از قبل باشد نه آنکه نزدیک به مسابقات دور هم جمع شویم. این قضیه انگیزه بازیکنان را از بین می‌برد، اما وقتی همواره اردو و رقابت باشد هم لیگ برتر و نیز تیم ملی قوی‌تری خواهیم داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۸۳۸۸۵۹۷۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
رئیس فدراسیون فوتبال فقط از حق خودش و بچه هاش دفاع میکنه
ناشناس
Netherlands
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
اصلا تو ایران به ورزش اهمیت داده نمیشه. این همه ورزشکارهای خوب و مدال آور تو رشته های متفاوت هست. اما به کدوم ورزش و کدومشون بها داده میشه.
چرا باید تمام توجه روی فوتبال اقایون باشه در صورتی که افتخارات زیاد جالبی هم کسب نکردن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین