پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
دوستی و اختلاف خاصی با آقای جعفرزاده نداشته و نداریم، مهمترین عامل نقد ایشان ، رفتار دو قطبی و تغییر سریع مواضع در اتمسفر سیاسی و مدیریت کلان کشور است. رویکردی که متاسفانه عاملین بدان، غالبا مسئله دار بوده و ارجحیت منافع شخصی بر منافع ملی ، در روند عملکرد مدیریتی شان ، قابل رصد کردن و اثبات است. بدون آنکه قصد برچسب زدن به آقای جعفرزاده وجود داشته باشد ، به نمونه هائی از این تغییر مواضع قطبی شده، اشاره می کنیم.
شعار سال: دوستی و اختلاف خاصی با آقای جعفرزاده نداشته و نداریم، مهمترین عامل نقد ایشان ، رفتار دو قطبی و تغییر سریع مواضع در اتمسفر سیاسی و مدیریت کلان کشور است. رویکردی که متاسفانه عاملین بدان، غالبا مسئله دار بوده و ارجحیت منافع شخصی بر منافع ملی ، در روند عملکرد مدیریتی شان ، قابل رصد کردن و اثبات است. بدون آنکه قصد برچسب زدن به آقای جعفرزاده وجود داشته باشد ، به نمونه هائی از این تغییر مواضع قطبی شده، اشاره می کنیم.

جهرمی، به دلیل سابقه منفی‌اش نسبت به حوادث ۸۸ و بعد از آن رای نخواهد آورد. البته این نظر شخصی بنده است و نه‌تنها به او رای نمی‌دهم بلکه به‌عنوان مخالف هم صحبت می‌کنم. و اما در دو روز بعد، سوابق تخصصی و درخشان آذری جهرمی، بعنوان مکمل تحصیلات او خواهد بود و بدون شک جهرمی از نخبگان عرصه مخابراتی در کشور است..... . این حرف‌ها در فاصله‌ چندین سال نیست، در فاصله‌ چند روز قبل از رأی اعتماد مجلس به وزیر ارتباطات است .
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین