پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۹۲۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
بعد از برگزاری آزمون کنکور ارشد در کشور، انتقاداتی به نحوه برگزاری آزمون در شرایط کرونایی صورت گرفته و داوطلبان از این وضعیت گلایه داشتند. در خبر زیر می توانید برخی از این گلایه ها را بخوانید.
شعار سال: امروز در دانشگاه ازاد لاهیجان کنکور برگزار شد ولی چه کنکوری. فقط تموم تلاششون رو کردند که ازمون را سریع تمام کنند .چهل دقیقه به پایان آزمون فشار آوردند و شروع به جر و بحث کردند که وقت تمام شده .حتی با گزارش دادن به روابط عمومی هم کاری از پیش نرفت. در کل تلاش یک ساله و این همه زحمت کشیدن این شد که هم وقت آزمون را رعایت نکردن و حتی با تذکر دادن به مسئول مربوطه شروع کردن به توهین .

پروتکل بهداشتی که هم هیچی . برای من فقط یک سوال بزرگی ایجاد شد که چرا تو شهرهای کوچکتر و یا شهرستان هیچ توجهی نمیشه ..مگه کنکور فقط متعلق به استان تهران . تمام تمرکزمون از بین رفت به خاطر هیچی .

 هیچ کس هم پاسخگو نیست . هیچ کسی هم نیست صدای مارو بشنوه . کنکور ما که تموم شد .اطلاع بدید حداقل برای کنکوریا دوهفته بعد مشکلی پیش نیاد.

سلام

خواستم به عنوان یه داوطلب کنکور کارشناسی ارشد از شرایط حوزه امتحانی‌مون بگم براتون؛ من دانشجوی خوارزمی کرج بودم تو کارشناسی، به همین دلیل حوزه امتحانی من تو کرج بود، یه دبیرستان.

بر خلاف تمام پروتکل‌های بهداشتی که گفته بودند، فاصله گذاری صندلی‌ها اصلا با قبل کرونا تفاوتی نداشت، ماسک و ضدعفونی کننده نمی‌دادند، تب سنج نداشتند و از وزارت بهداشت یا اورژانس هم کسی نبود و خیلی طبیعی بود و از رعایت‌های کرونایی خبری نبود.

گوشی رو نمی‌گرفتند و اجازه داشتیم ببریم

تنها تفاوت این کنکور این بود که خیلی‌ها تو آزمون شرکت نکرده بودند و این مسئله کمیت داوطلب‌ها رو تو حوزه امتحانی کاهش داده بود.
 
تعداد بازدید : 44
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین