پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
هزاران تن از مردم لبنان عصر امروز در اعتراض به اوضاع معیشتی و انفجار اخیر بیروت، به خیابان‌های پایتخت آمدند، برخی از تظاهرکنندگان خشمگین که قصد ورود به ساختمان پارلمان را داشتند با پلیس درگیر شدند.
شعار سال: به نقل از المیادین، هزاران شهروند لبنانی که تعدادی از آن‌ها از دیگر شهر‌های این کشور به بیروت پایتخت رفته بودند، تلاش کردند به برخی ساختمان‌های دولتی از جمله ساختمان پارلمان یورش ببرند که این اقدام با واکنش پلیس و نیرو‌های ضدشورش لبنان مواجه شد.

تظاهرکنندگان که شعار‌هایی علیه دولت لبنان سر می‌دادند، خواستار محاکمه مقصران انفجار اخیر در بیروت شدند که بیش از ۱۵۰ تن را به کام مرگ کشاند.

تظاهرکنندگان همچنان در مقابل پارلمان این کشور تجمع کرده و بر رسیدگی به خواسته‌های خود از جمله مجازات مقصران انفجار اخیر و نیز بهبود شرایط معیشتی خود تاکید کردند.

در این بین پلیس با معترضانی که قصد ورود به ساختمان پارلمان را داشتند، درگیر شد و برای متفرق کردن آن‌ها که اقدام به پرتاب سنگ می‌کردند به پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله پلاستیکی متوسل شد.

همچنین برخی منابع رسانه‌ای از ورود تعدادی از معترضان خشمگین به داخل ساختمان وزارت خارجه خبر داده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 18 مرداد 1399 ، کدخبر:  ۶۶۵۵۰۷ ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین