پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مجمع تشخیص در زمین بنیاد ساختمانی ۹ طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است.
شعار سال: آیت الله شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ادعای دیشب پرویز فتاح مبنی بر قرار گرفتن کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در حال حاضر قسمت عمده کاخ مرمر از حاکمیت مجمع تشخیص خارج شده و قسمت‌هایی از مجلس سابق هم برای مجمع تشخص مصلحت در نظر گرفته شده است.
 
تعداد بازدید : 8


او ادامه داد: البته هنوز قسمت‌های جزئی از دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در کاخ مرمر باقی مانده است؛ بنده درباره سرنوشت سایر بخش‌های این کاخ و اینکه آیا قرار است تبدیل به موزه شود یا خیر، اطلاعی ندارم؛ بهتر است از اشخاصی نظیر محسن رضایی یا صادق لاریجانی در این زمینه سوال کنید.


آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: کاخ مرمر در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به طور کلی در اختیار مجمع تشخیص قرار داشت، اما الان به این صورت نیست.

او همچنین درباره ادعای پرویز فتاح مبنی بر ساخت ساختمان ۹ طبقه شخصی که در اختیار مرکز استراتژیک مجمع تشخیص قرار دارد گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صحبت‌هایی را درباره کاخ مرمر و مالکیت آن در دست مجمع تشخیص مطرح کرده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت با اقتصاد ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 ، کدخبر: 93197 ، www.baeghtesad.com

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 ، کدخبر: ۷۴۵۱۵۵۷، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین