پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
داشتن بینش عمیق برای حل‌وفصل مسائل خواسته و ناخواسته، بخشی از مهارت مدیریت بحران است. در حقیقت یکی از ارکان اصلی در کسب‌وکار، همین موضوع است.
شعار سال: شاید در نظر بسیاری از افراد مدیر بودن، ایده‌آل‌ترین سمتی باشد که یک فرد می‌تواند به آن دست پیدا کند. اما آنچه اهمیت دارد، مدیر بودن و داشتن خصوصیات ویژگی‌های لازم در این زمینه است. مدیریت به مهارت‌هایی نیاز دارد که هرکسی از آن‌ها برخوردار نیست. درواقع مدیریت مسئولیت‌های بیشتری را نیز به فرد متحمل می‌کند. یکی از وظایفی که فرد در این جایگاه باید از عهده آن بربیاید مدیریت بحران است. زمانی که امور یک شرکت را در دست دارید ممکن است هرازگاهی موارد پیش‌بینی‌نشده‌ای در شرکت یا سازمان شما به وجود بیاید.

داشتن بینش عمیق برای حل‌وفصل مسائل خواسته و ناخواسته، بخشی از مهارت مدیریت بحران است. در حقیقت یکی از ارکان اصلی در کسب‌وکار، همین موضوع می‌باشد. ممکن است شما بخواهید که به یک مدیر عالی تبدیل شوید، پس باید پیش از هر چیز استراتژی‌های لازم را که یکی از آن‌ها مدیریت بحران است، بیاموزید. فراموش نکنید، اگر عملکرد و رفتار مناسبی را در سازمان خود به کار نگیرید، دیر یا زود با شکست‌های جبران‌ناپذیری روبه‌رو خواهید شد.

اگر شرکت یا سازمان تحت مدیریتتان با شکست روبه‌رو شود این تنها شما نیستید که متضرر خواهید شد، بلکه کلیه سهامداران و سایر پرسنل نیز دچار آسیب خواهند شد. ازاین‌رو باید به دنبال فراگیری مهارت‌های مدیریت بحران باشید تا بتوانید هرگونه شرایطی را پیش‌بینی نموده و بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایید. با خواندن این مطلب بهترین روش و استراتژی مدیران برای مدیریت شرایط بحرانی را متوجه خواهید شد.

از استراتژی‌های مدیریت بحران غافل نشوید
خوب است این نکته را به یاد داشته باشید که همه مدیران از روز اول مدیر متولد نشده‌اند. همه آن‌ها دوره‌های مدیریتی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته‌اند و درنهایت موفق شده‌اند به سطح بالای مدیریت حرفه‌ای دست یابند. بنابراین لازم است که شما نیز برای تبدیل‌شدن به یک مدیر شکست‌ناپذیر و کارکشته دوره مدیریت بحران را سپری کنید. احتمالاً دوره‌های مختلفی را در آموزشگاه‌های کوچک و بزرگ شهر دیده‌اید که یا نتایج مطلوبی در پی نداشته‌اند و یا افراد را به‌خوبی آموزش نداده‌اند. برای این‌که فرصت را از دست ندهید و یک آموزش خوب و اساسی را در دوره مدیریت بحران تجربه کنید ما یک موسسه معتبر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با ارائه دوره مدیریت بحران کاربردی و مناسب می‌تواند به شما بیاموزد تا در مواقع خطر، کسب‌وکار خود را نجات دهید.
مدیریت بحران؛ از ارکان اصلی کسب‌وکار
کلیه اساتیدی که در موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به تدریس دوره مدیریت بحران می‌پردازند، در این زمینه تخصص داشته و مهارت‌های کلیدی این شاخه از مدیریت را برایتان بازگو خواهند کرد. پس تا دیر نشده است تردید را رها کرده و در دوره مدیریت بحران موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت نمایید. جالب است بدانید که درنهایت پس از اتمام دوره مدیریت بحران در این موسسه، به شما مدرک مدیریت بحران زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد. چه از این بهتر؛ کسب دانش روز دنیا در زمینه مدیریت بحران و در پایان نیز دریافت گواهینامه مدیریت بحران!

هوشمندانه تهدیدهای کسب‌وکارتان را کنار بزنید
بحران‌های کاری معمولاً اتفاقات تلخی را رقم می‌زنند، برای مثال ممکن است امنیت عمومی کسب‌وکارتان را به خطر بیاندازند یا موجب ضرر مالی فراوانی برای شرکت شما گردند و حتی بسیاری موارد دیگر که در این مطلب نمی‌گنجند. درنهایت کلیه این تهدیدها و خطرات ناشی از بحران‌ها اعتبار سازمان یا شرکتتان را زیر سؤال می‌برند و اعتماد مشتریانتان را صلب خواهند کرد.
مدیریت بحران؛ از ارکان اصلی کسب‌وکار
مثلاً ممکن است درحالی‌که روی صندلی‌تان نشسته‌اید و از پنجره به بیرون خیره شده‌اید درحالی‌که احساس می‌کنید همه‌چیز مرتب است و کار شرکت بر روی روال است؛ نگهان یک شرایط اضطراری اتفاق بیافتد. همه ما می‌دانیم که حوادث و بلایای طبیعی در دسته شرایط اضطراری هستند. حوادث غیرقابل‌اجتنابی که تعهدات شما را به اشخاص زیردستتان و به‌طورکلی به سازمانتان، زیر سؤال می‌برند. تصور این‌که زلزله یا سیل یا مواردی ازاین‌دست چقدر می‌توانند ناراحت‌کننده و آسیب‌زا باشند هر مدیری را به هراس می‌اندازد. خسارات ناشی از این اتفاقات گاهی تا مدت‌ها احساس می‌شود و یا به‌طور کامل جبران نمی‌شود.

خوب است که همواره برنامه کاری‌تان را از قبل پیش‌بینی کنید. مثلاً بدانید که تا انتهای ماه جاری قرار است چه اتفاقاتی در سازمان رخ دهند و چه تدابیری باید برای آن‌ها در نظر گرفته شود. با برنامه‌ریزی کارها و امورات در حال اجرا، بهتر است که جایی را نیز برای اتفاقات غیرمترقبه خالی بگذارید. مثلاً در نظر بگیرید که کارها در شرایط بحرانی چطور انجام شوند.

پس شرکت در دوره آموزش مدیریت بحران موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را جدی بگیرید. با شرکت در این دوره می‌توانید به‌عنوان یک مدیر موفق با دادن آموزش‌های مناسب و تمرینات استراتژیک کارمندان خود را آماده کنید تا آن‌ها در مواقع اضطراری عملکردشان دچار افت کیفیت نشوند. همچنین‌ بادانشی که یک تیم مدیریت بحران نیز تشکیل دهد. آموزش‌هایی که در دوره مدیریت بحران موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به مدیران ارائه می‌شوند همواره تأثیرات بسزایی را در پیش برد روال کار می‌گذارند و شما را به موفقیت‌های روزافزون می‌رسانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری گسترش، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399، کد خبر: 115826، www. gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین