پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
80 درصد پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست که این مسئله آسیب‌های فرهنگی زیادی را برای ما به همراه داشته است.
شعارسال: حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  گفت: ۸۰ درصد از پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست، که این مسأله آسیب‌های فرهنگی فراوانی را برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: این حضور گسترده خارجی‌ها در فضای اینترنت کشور آسیب‌های جدی فراوانی را به ویژه در حوزه مسائل خانوادگی، بحث فرزندآوری و ... داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سالانه ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نکته با اهمیت‌تر اینجاست که از بین این ۴۵۰ هزار سقط جنین در کشور ۱۲۵ هزار مورد به صورت غیرقانونی در کشور انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: باید در حوزه فضای مجازی جدی‌تر از گذشته و حال کار کنیم و با آن با مسامحه برخورد نکنیم؛ چرا که دشمن از این طریق جامعه ما را هدف قرار داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۳۹۹۰۵۲۲۰۰۰۷۳۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین