پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
در بودجه مصوب 95 ردیفی برای تبدیل وضعیت اپراتورهای پست های فشار قوی برق در نظر گرفته شده است و این کارگران می گویند، زمان آن رسیده که سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز به وعده های خود عمل کند.
شعارسال: پس از رایزنی های متعدد، مجلس به وعده های خود در مورد اپراتورهای پست های فشار قوی برق عمل کرده و در بودجه 95 ردیفی برای این کارگران در نظر گرفته شده است.

در ماده 61 قانون بودجه آمده است: وزارت نیرو (شرکت توانیر) نسبت به همسان سازی پرداختی ماهانه اپراتورهای پست های انتقال و توزیع سراسر کشور با سایر کارکنان رسمی و پیمانی اقدام نماید.

اعضای شورای اپراتورهای پست های فشار قوی برق که پیگیر مطالبات صنفی خود و همکارانشان هستند، ضمن ابراز رضایت از تصویب این ردیف بودجه به خبرنگار ایلنا گفتند: مجلس به وعده های خود عمل کرده است، اکنون منتظر عملکرد سازمان مدیریت هستیم.

ظاهرا، در چند هفته گذشته قرار بوده جلسه ای در سازمان مدیریت برای تعیین تکلیف این کارگران برگزار شود که هنوز خبری از برگزاری این جلسه نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1395، کدخبر: 373502، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین