پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کلیپ ، اشاره به پشت پرده باورنکردنی از نقش همسر ویلموتس در قرارداد با ایران داشته و روایتِ تله‌های فنی "مشاور حقوقی پارلمان اروپا" و بیسوادی مسئولان ایرانی در مطالعه متن قرارداد است. ملت یکصدا ، درخواست محاکمه و توقیف اموال مسببان غرامت ۶.۲ میلیون دلاری پرونده مایک ویلموتس را دارند. وزیر باید پاسخگو باشد.
شعار سال:روزی که مهدی تاج (رئیس پیشین فدراسیون فوتبال) بدون مشورت‌گرفتن از یک تیم حقوقی پای قرارداد را امضا می‌کرد، خبر نداشت همسر ویلموتس، وکیل کارکشته‌ای است که می‌تواند با پنبه سر خود بلژیکی‌ها را هم ببرد! هربار که ویلموتس حقوقش را دریافت نمی‌کرد به فیفا نامه می‌زد که حقوق من را نداده‌اند و می‌توانم قرارداد را فسخ کنم!

 تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشته که   ۷،۸ میلیون دلار از فیفا طلب داشته و مشکل انتقال پول به ایران را داریم و وکلایی از جمله همسر ویلموتس ، پیگیر حل این موضوع هستند .همسر ویلموتس هم مدعی شده که ، از ایران ۷/۸ میلیون یوروغرامت می خواهیم!

مسلما در این پرونده، برکناری تاج یا استیضاح و برکناری وزیر ورزش، مشکلی را حل نخواهد کرد. ملت ایران از رئیس قوه قضائیه ، از رئیس جمهور و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، درخواست محاکمه تاج و اخذ کلیه ضرر و زیان های وارده به فوتبال و اعتبار و آبروی کشور، استیضاح ، برکناری و محاکمه سلطانی فر و کلیه مسببین و همکاران وقوع این تخلف بزرگ را دارند. فدراسیون فوتبال و ورزش کشور، باید از فساد عاری شده و پاک گردد.

برخی از کارشناسان معتقدند که فرار به جلوی وزارت ورزش و استمداد طلبی از وزارت اطلاعات برای ورود به فساد در ورزش، نوعی دام بوده و احتمالا کارشناسان و مدیران وزارت محترم اطلاعات، خیلی زود متوجه داستان های و سناریوهای احتمالی شده و حمله گازانبری و دو جانبه مصداق یابی فساد با رویکردهای درون وزارتی و فدارسیونی ( درون بخش ورزش کشور) و برون سازمانی را بشکل توامان دنباله گیری خواهند نمود.

نه به ورزش آلوده   ،   نه به وزیر ناکارآمد   ، نه به فساد در فوتبال
 
 
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین